Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : [Allmänt] The real teams vs
9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Allmänt] The real teams vs

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 31 till 34 av 34
Postades 2010-09-02 22:43#31
FlytIlar

FillerSlayer
Funderade också på honom. Men han känns inte precis som "hard working" typen.
Men klarar sig ändå mot Asuma och Shikamaru trots att han är typ 22 år.
多すぎる自由時間?
Postades 2010-09-08 00:32#32
Volbla

Grim Raper
#7 Att Hidan kan komma nära Sasori är jag skeptisk till. Hidan slog mig aldrig som den starka typen - han förlitar sig på sin odödlighet, kaotiska attacker för att få blod och till sist förbannelsen - och Sasori kan skicka ut rätt tunga attacker. Om inte Hidan är väldigt försiktig tror jag att han kan bli isärplockad rätt lätt, och är han väldigt försiktig borde han inte komma fram to begin with.

#13 Jag uppfattade det som att Itachis genjutsu mot Kakashi klon visst funkade. Det är bara att det inte ger någonting eftersom det var en klon. Man har inte riktigt kommit nånvart av att bara döda en klon.

#22 När Orochimaru möter team 7 i skogen så blir de ju skiträdda också och kan inte röra sig. Han har typ så sjukt hat att själva känslan av hans chakra gör folk rädda. Eller nåt.

Men inte Itachi. Itachi är snel :)

#23 Jag håller inte riktigt med dig. För det första är msteknikerna både superbra och går snabbare än det mesta att utföra. Utan sharingan alls skulle Itachi vara klart sämre. Han skulle fortfarande vara bra förstås, men jag tror att t ex Jiraiya och Orochimaru skulle ta honom ganska lätt då.

#25 Om Sasori inte kunde skrapa Chiyo eller Sakura styrd av Chiyo så borde han inte kunna skrapa Itachi. Inte med vanliga attacker. Möjligen med den stora "järnsand som flyger åt alla håll"-tekniken, och imo stor chans med 100 puppets, men inte annars. Frågan är snarare vad Itachi kan göra mot Sasori.

Hidan har ju mycket av sina förmågor att tacka sin gud för. Annars kan han säkert vara normalbegåvad men helt enkelt haft chansen att träna en massa taijutsu tack vare sin odödlighet. Han får ju träning varje gång han slåss, och så länge han slåss så lär han inte dö och då fortsätta kunna slåss :)
-I understand time is short.
-Actually it's all relative, ma'am. Carter could explain it better if we had more time.
Postades 2010-09-08 05:53#33
xcool

Ero-Sennin!
"Om Sasori inte kunde skrapa Chiyo eller Sakura styrd av Chiyo så borde han inte kunna skrapa Itachi. Inte med vanliga attacker. Möjligen med den stora "järnsand som flyger åt alla håll"-tekniken, och imo stor chans med 100 puppets, men inte annars. Frågan är snarare vad Itachi kan göra mot Sasori."

Det var ju det han gjorde ganska många gånger. Men tack vare Plot no Jutsu så hade Sakura med sig botemedlet.
Without Monkeys the World would go Bananas c(:
Postades 2010-09-08 16:49#34
Volbla

Grim Raper
Gjorde han? Jag trodde att det hände väldigt få gånger eller när flickorna behövde skydda varandra.
-I understand time is short.
-Actually it's all relative, ma'am. Carter could explain it better if we had more time.
   VISAR INLÄGG 31 TILL 34 AV 34
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Allmänt] The real teams vs

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.