Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : [Allmänt] The real teams vs
9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Allmänt] The real teams vs

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 1 till 30 av 34
Postades 2010-08-27 17:43#1
TheUnknown

-
Efter lite diskussion om det i senaste kapiteltråden, så kom jag på att det finns en hel del roliga "teams", och nu kan man passa på att jämföra lite.
Vilka tror ni är starkast?

Hur hade det sett ut om ett team hade mött ett annat? Feel free att göra egna matchups och ge era tankar.

Några teams från mangan:

Deidara & Sasori
Hidan & Kakuzu
Sasori & Orochimaru
Pain & Konan
Itachi & Kisame
Jiraiya, Tsunade & Orochimaru
Naruto, Sasuke & Sakura
Itachi & Madara

Finns väl fler antar jag :)
Världens mest lätt-ollade forum
Postades 2010-08-27 18:10#2
FlytIlar

FillerSlayer
Får nog sätta mina sp på Pein. Sen Madara, Sen Kisame, Sen sannins.
多すぎる自由時間?
Postades 2010-08-27 18:13#3
Mr.Panda

Medlem
Jag tror Itachi och madara är starkast, sedan Kisame och Itachi därefter Pein.
Pein skulle inte vinna över Itachi OCH kisame tror inte jag iaf.

Ett team som man kanske kan lägga in är: Killerbee och Raikage. (Tycker deras band som bröder räcker för att låta dem räknas som ett team. ;)

Återkommer när fler har skrivit i tråden. :)
Postades 2010-08-27 19:08#4
Uzuto

Kaizoku Oni (:
tror nog Naruto, Sasuke & Sakura skulle klara de långt på tanke att Sasuke är grym, och Naruto ännu grymmare pga SM och men Itachi & Madara är iaf 1, sen Narutos Team efter de Jiraiya sen Kisame och och :p
- I wont let you.. touch my crew, OR THE SEA!
Postades 2010-08-27 20:12#5
Volbla

Grim Raper
Men åå. Coolio :D

Vi börjar med de två översta tycker jag, för då får jag använda en bild jag gjorde för länge sen.

i154.photobucket.com/albums/s246/Volbla/Namnls-7.jpg

Men vad har grupperna för fördelar mot varandra? För det första så lär inte Sasoris gift fungera. Well, mot Kakuzu om han inte hinner göra domu, men det borde han oftast hinna. Deidara kunde prata med halsen avskuren, så jag antar att ett gift inte skulle stoppa honom. Å andra sidan borde C4 döda både Hidan och Kakuzu men inte Sasori. Men det skulle i så fall vara långt in i striden och Deidara kanske inte ens hinner dit. Beror på hur förbannad han blir :3

Omvänt så kommer inte heller Hidans teknik att fungera så bra mot Sasori. Deidara flyger också om möjligt, så kanske svårt att komma åt honom. Akatsuki och sina jävla superförsvar asså~

Om vi tänker vad de skulle ha för strategi då. S&D vet åtminstone om sina motståndares odödlighet eftersom de var kända som zombies. H&K tror jag skulle vilja döda Deidara först för annars blir han jäkligt jobbig. Sasori är mer svår än jobbig :3
Om Kakuzu använder sina masker borde de kunna Deidara i schack tillräckligt mycket för att Hidan ska sno till sig blod och göra sin ritual. Hyser ärligt inte någon tveksamhet över det om de var 2v1. Då är bara frågan om Sasori kan göra något åt det. Om Hidan bara har en eller två masker till hjälp borde han klara sig (han kanske skulle sprängas i bitar av C2, men jag antar av någon anledning att Deidara inte kommit dit än), och då är det två masker kvar åt Kakuzu att hålla undan Sasori med.

Jag kan inte föreställa mig Sasori tro att han kan klara sig med Hiruko mot det här paret, så lite mer avancerade dockor borde plockas fram (i vilket fall C2 kanske också borde plockats fram, men ok. Deidara känns lite mer vårdslös :D ). I så fall har vi Kakuzu med antagligen eldmasken och vattenmasken (vi tror att det är vatten?) mot kazekage. Svårt att föreställa sig. Speciellt när vi inte vet vad den sista masken gör. Vi har aldrig sett Sasori slåss mot någon rangad heller. När det var Sasori vs Kakuzu så satsade jag i slutändan på Sasori, men det var mest p g a 100 puppets. Om han kan ta fram två stycken nu borde han klara sig, men nåt sånt har vi tyvärr inte sett. Om vi bara spekulerar och antar att han kan det tror jag han kan isolera Kakuzu (med järnsanden och någon mer speciell jutsu), hålla hjärtana från honom och därefter vinna mot Hidan. Om vi går på vad vi sett och säger att Sasori inte kan ta fram en till docka tror jag Kakuzu kan hålla honom stången och sedan bli det zombieparet mot Sasori.

Och det borde väl paret vinna. En odödlig i närstrid som kan dryga sig en massa, plus maskerna och kanske någon tentakel från Kakuzu. K kan nog slå sönder kazekage om de kör lite teamwork och distraherar Sasori, och även mot hans egna kropp ser jag inga större problem. Hidans odödlighet är dryg.

Men om vi kollar närmre på Hidan vs Deidara då. Skulle Deidara kunna undvika? Jag tror nog fan inte det; inte med vindmasken och kanske en till mot sig. Så vinsten hänger imo på hur hax Sasori är.

Vad sägs? :)
-I understand time is short.
-Actually it's all relative, ma'am. Carter could explain it better if we had more time.
Postades 2010-08-27 21:24#6
Hjalle

Medlem
Team Naruto är ju helt klart starkast nu när Sasuke har EMS och Naruto har kontroll över räven.

#1 Team Naruto
#2 Team Itachi och Kisame
#3 Pain och Konan
#4 Sannins
#5 Madara och Itachi. Av det vi sett av Madara så kan han inte göra så mycket.
Postades 2010-08-28 01:21#7
TheUnknown

-
För att göra Narutos team lite mindre haxx, så kan vi räkna med innan Naruto fick sin rävkontroll och Sasuke fick EMS.

"Men vad har grupperna för fördelar mot varandra? För det första så lär inte Sasoris gift fungera. Well, mot Kakuzu om han inte hinner göra domu, men det borde han oftast hinna. Deidara kunde prata med halsen avskuren, så jag antar att ett gift inte skulle stoppa honom. Å andra sidan borde C4 döda både Hidan och Kakuzu men inte Sasori. Men det skulle i så fall vara långt in i striden och Deidara kanske inte ens hinner dit. Beror på hur förbannad han blir :3"

Hmm, det är lite svårt att veta hur Hidans anatomi är. Andas han? Kan han välja att inte göra det?
Det krävs ju att man andas för att bomberna ska explodera, och spridas runt i kroppen. Därav dör alla djur, men träd och liknande står kvar.

Giftet är lite samma sak.. Vi vet inte så mycket om Hidans organ. Men rent teoretiskt skulle han ju kunna öppna några artärer och tömma sig på blod, och slippa bekymra sig om han får gift i sig.

Men vad tror du om Sasori plockar fram 100 dockor då? Visst, de kan stabba Hidan hur mycket de vill, men om alla omringar Kakuzu?

Hidan kan iofs kötta berserk mot Sasori och cutta sönder hans lilla chakraklump. Lite farligt om han blir för uppjagad, då Deidara fortfarande kan tillfoga honom skada genom att spränga loss kroppsdelar..
Postades 2010-08-28 08:25#8
Mr.Panda

Medlem
"då Deidara fortfarande kan tillfoga honom skada genom att spränga loss kroppsdelar.."

Skulle inte förvåna mig ifall Kakuzu kunde sy ihop kroppsdelarna under en strid. ;)

Nä men skämt å sido.

Den som känns problematisk i S&D Vs H&K för H&K är Deidara. Eller i alla fall om man tänker på Kakuzu då jag inte tror Sasori har något som kan komma igenom hans försvar och om jag inte minns fel kan han gå rätt snabbt från den försvarstekniken till ett bra anfall på rätt kort tid.

Deidara kan även avgöra matchen med Garuda. (Förutsätter iofs att både H&K inte är i närheten av Deidara.)

Det jag funderar på är att vem Kakuzu än är upptagen med kommer den andre i S&D att försöka hugga upp masker/hidan. Även om de vet att Hidan är odödlig så vet de även att han är den mest oerfarna av de två, den minst all around och att inte ens han kan springa utan ben. ;)

Jag tycker denna matchen går mest ut på hur bra Kakuzu och hans masker är. Sasori är en grymt svår motståndare och Deidara med - tycker det mesta går ut på hur snabbt Kakuzu kan gå från sitt försvarsläge till attack. x)

(Hoppas det inte blev luddigt.)
Postades 2010-08-28 12:10#9
xcool

Ero-Sennin!
Sasori och Deidara vs Kakazu och Hidan.
Rent spontant håller jag på första teamet av den enkla anledningen av att Hidans räckvidd är hans svaghet. Hans motståndare är båda long-range.

Jag vet att de flesta tycker att Kakazu är imunn mot Sasori men jag är inte beredd på att hålla med. Enligt Databocken så ger Doton: Domo användaren en stålliknande hud. Förmodligen är det lite hårdare men ni förstår. Iron sand är också som sagt stål. Alltså blir det egentligen ingen effekt när de båda kolliderar. Fortfarande är det Team Sasori som har övertaget (överlag i matchen) tack vare två anledningar:

1. Sasori kan fortsätta putta Kakuzu omkring med sin Iron Sand (se Sakura vs Iron sand) medan han går över till att på avstånd hjälpa Deidara gentemot Hidan.

2. Eftersom att Naruto inte skall bli en tråkig serie så händer det aldrig att t.ex Gaara punkterar ögonen på fienden eller tränger in genom näsa och öron. Men om vi tar det till en ytterst realistiskt nivå borde inte Sasori kunna punktera de svaga punkterna på Kakuzu? Sedan måste Kakuzu akta sig för den tredje kazekagens gas som kommer ur hans arm attack.

Anyway, om vi vänder på steken och låter Hidan möta Sasori och Kakuzu möter Deidara tror jag än mer på Team Sasori. Hidan saknar destruktivitet och borde inte ens komma igenom första dockan. Han kan heller inte använda sin förmåga på Sasori.

Deidara vs Kakuzu är dock riktigt intressant.
Without Monkeys the World would go Bananas c(:
Postades 2010-08-29 21:26#10
Yakushi66

I'm a guy...
#6 Njaa. Som Naruto håller på och vrickar foten så vet jag verkligen inte om han tillför speciellt mycket -.-' ;P

Skulle säga:

1. Itachi & Itachi

2. Itachi & Madara

3. Pain och Konan

4. Itachi och Kisame

5. Naruto m. fl

6. Oro och Sasori.
"Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.

"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara.
Postades 2010-09-01 20:45#11
TheUnknown

-
Sasori och Orochimaru vs Kisame och Itachi.

Lite mer intressant om vi skiter i Susano'o helt.
Ska man anta att Sasori börjar i Hiruko? Kisame har ju åtminstone tillräckligt med power för att slå sönder den, och Itachi har väl lite exploderande bunshins och så.

Det har varit uppe förut huruvida Sasori skulle vara immun mot genjutsus? Tycker detta är befängt.
Han kan tänka. Han har sinnen. Han har chakra. Tycker det borde göra att det är en självklarhet att han kan råka ut för genjutsus.

Orochimaru är en rackare på genjutsu, men Itachi råkar vara bättre. Frågan är om han kan haxxa med Kisame lite?
Vi har egentligen inte sett några riktigt genjutsu-skills av Orochimaru så det är svårt att säga.

Vad vi har sett, så har Kisame några sjukt biffiga jutsus, som borde kunna svälja det mesta AoE som Orochimaru och Sasori har att komma med.

Manda är verkningslös mot sharingan har vi sett förut. Kan snarare användas åt andra hållet om han kommer fram.
Om Kisame gör sin KamehamehaJ, kan då Itachi kopiera den? Vet inte om vi ska anta det, och även om han kan det, så vet vi inte om Itachi har tillräckligt med chakra.

Känns inte som att Hiruko har något som är tillräckligt farligt för att hota Kisame och Itachi. Kazekagen har lite vanliga attacker, men vet inte om Sasori chansar på att sända iväg honom i närstrid, då det känns som att det finns risk att han förstörs av Kisame och Itachi då, då de båda är skickliga i närstrid.

Järnsanden kan orsaka vissa problem. Frågan är om den går lika snabbt om stället dränks av vatten?
Itachi borde, efter att ha sett Kakashi, även kunna den där vattenväggen, och sedan kunna fixa fram en bunshin eller nåt.

Orochimaru borde kunna bli slagen några gånger Kisame, och ändå överleva. Han borde väl känna till hans chakrasug också, och undvika det så gott det går.

I slutändan tror jag det blir Itachi mot Orochimaru, där Itachi vinner med någon genjutsu, och Kisame som är för biffig för Sasori. Känns som att vattnet är för stort och tungt för Sasoris små dockor.
Postades 2010-09-01 20:54#12
Mr.Panda

Medlem
Jag ska bara lägga in en liten not: Ifall Kisame eller Itachi blir rispade av Sasori så dör dem. Frågan är dock om Kisames regenerering kan bota en förgiftning? :P
Postades 2010-09-01 22:19#13
xcool

Ero-Sennin!
"Det har varit uppe förut huruvida Sasori skulle vara immun mot genjutsus? Tycker detta är befängt.
Han kan tänka. Han har sinnen. Han har chakra. Tycker det borde göra att det är en självklarhet att han kan råka ut för genjutsus."

Det räcker inte...

Kage bunshins kan också tänka, har sinnen och har chakra trots det så fungerade inte genjutsus. Fast å andra sida fungerade genjutsus mot Pains kroppar men kan det ha berott på att de var vanliga kroppar? Hur som helst tycker jag inte det skall tas upp så mycket i diskussionen. Blir dock svårt när vi har mästaren av genjutsus med.
Postades 2010-09-02 09:57#14
Yakushi66

I'm a guy...
#13 Sasori kan se, höra, känna och lukta och allt! Dessutom så har hab chakra, Klart som fan att man kan använda genjutsu mot honom!

-.-'

"Det räcker inte...

Kage bunshins kan också tänka, har sinnen och har chakra trots det så fungerade inte genjutsus"

Pics or it didn't happen :O
"Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.

"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara.
Postades 2010-09-02 13:12#15
Mr.Panda

Medlem
"Sasori kan se, höra, känna och lukta och allt! "

Frågan är om han verkligen kan det då han uppförde sig mänskligt ända tills det att man fick reda på att han var ombyggd - då började han uppföra sig som en robot.

Som sagt robotar kan också uppfatta saker, men de kan fan inte se/höra/känna/lukta. :) (möjligtvis med sensorer men vafan :P)

Enligt mig så tycker jag det ser ut som en vinst för S&O ifall inte Kisame använder sin vattenbubbla och kör solo. :P

+ Redigerades av Mr.Panda den 02/09 13:12.
Postades 2010-09-02 13:54#16
TheUnknown

-

Kakashis kagebunshin.

Well, då va det ju per definition en genjutsu mot en ninjutsu. Detta är ju faktiskt Sasori själv.

Om man tänker att genjutsun är att man kontrollerar chakran för att få den andre att se saker som man vill att de ska se.
Om man då tänker att chakraklumpen är allt han har, och det är där allt tänkande kommer iifrån.
Kommer inte genjutsun ta över hans lilla chakraklump då?

I vilket fall, så lär det ju ändå vara Kisame som sköter Sasori. Som sagt, så har han feta vattentekniker som kan dränka små nålar och lätta saker.
Itachi känns ganska långt över Orochimaru..

Postades 2010-09-02 15:24#17
The_Truth

1. Madara och Itachi
2. Sannins
3. Resten

Tillagt 2010-09-02 15:26:51

Motivering: Madara är i princip odödlig och med Itachi på sin sida som kan Susanoo och alla andra trevligheter måste jag säga att de är totalt oslagbara.

Förutom de anser jag att Sannins klår samtliga 2 man teams du listade upp i första inlägget, eftersom de är tre och eftersom jag är kåt i Orochimaru och eftersom de faktiskt är sjukt jävla starka, alla tre är akatsuki-level.

Tillagt 2010-09-02 15:29:03

Anser att både Orochimaru och Jiraiya krossar alla 1vs1 förutom just Itachi, Pain och Madara. Jiraiya och Orochimaru klår ju dock Pain 1vs1 tydligen om de kan hans hemlighet, men det är jag inte säker på om de kan.
Postades 2010-09-02 17:13#18
TheUnknown

-

Inte så säker på att de kan det. Jiraiya och Orochimaru är jävligt starka, det är sant. Tsunade är dock inte lika powerful precis.

Vet inte om trion håller mot exempelvis Itachi och Kisame, Pain och Konan, Naruto, Sasuke och Sakura.

Den sista trion är ju i princip en förbättrad version av sannins.
Postades 2010-09-02 17:15#19
xcool

Ero-Sennin!

Absolut. Men det är inte huruvida Genjutsun aktiveras eller inte. Som sagt såg Kakashis Kagebunshin genjutsun klart och tydligt men det intressanta var att han(den) ingenting kände och det är lite det jag undrar över det skulle ha likadan effekt på Sasori?

Håller med dig om att Sannins är bättre än vad folk tror speciellt när de är tre och med summonings på sin sida lär de klå Pain, as well. Itachi och Madara blir svåra att klå för dem men jag tror med lite koordination så kan dem ta hem segern. Men frågan är om inte de är sämre än sina lärlingar...

I vilket stadie är team 7? Om det är innan deras senaste power-ups är jag ganska kluven i frågan om vem som skulle vinna gentemot sannins. Ms Sasuke och Sage Naruto är riktigt bra.
Postades 2010-09-02 17:22#20
TheUnknown

-

Vi snackar Sage Naruto och MS Sasuke. Inte EMS och Kyuubi-haxx.

Ja, effekten på Sasori... Han har ju fortfarande ett medvetande.. Itachi skulle ju kunna få honom att återuppleva sina föräldrars död och massa sånt. Borde ju ha viss effekt på honom.

Om det inte knäcker honom psykologiskt genom smärta och så, så kan han åtminstone använda genjutsun så att Sasori inte kan röra sig/ använda sina attacker mot sig själv (som Deidara) ?
Postades 2010-09-02 18:27#21
The_Truth

Gai > Kisame

Gai = Kakashi

Orochimaru får Kakashi att darra av skräck.

Kakashi och Gai = Normal Akatsuki-level

Orochimaru > Above that

Orochimaru = Jiraiya, typ

Orochimaru + Jiraiya >> Sasori + Deidara eller Kakuzu + Hidan etc

Orochimaru + Jiraiya + Tsunade >>> Sasori + Deidara etc

Orochimaru + Jiraiya + Tsunade är förmodligen bättre än Itachi och Kisame och liknande teams också.
Postades 2010-09-02 18:38#22
Mr.Panda

Medlem
"Orochimaru får Kakashi att darra av skräck."

Jag har tänkt på detta. Vi vet att Orochimaru fick Kakashi att nästan pissa på sig utan att kolla på honom, sedan säger alla att Itachi är Way over Orochimaru i skills. Men i kakashis första strid mot Itachi så var han jävligt lugn ÄNDA tills Itachi satte igång MS och vann på grund av det. (Kakashi var lika stark då som när han mötte orochimaru.)

Så antingen är Orochimaru jävligt mycket läskigare än Itachi, eller så är han bättre än Itachi i det mesta förutom i genjutsu då Itachi täcker upp med sharingan där.

Ja jag vet att Itachi är bra i vanliga fall osv, men Orochimaru är också jävligt bra - han känns jävligt underskattad för att han var dum nog att försöka ta över Itachis kropp, med andra ord han föll på en sharingan kontring. Samma sak som att Sasori känns äckligt underskattad för att Chiyo och Sakura vann på grund av att det var för seriens bästa.

Sasori skulle aldrig förlorat över sakura och farmorn ifall inte plot no jutsu hade varit inblandad. :)

Folk kommer säkerligen bli irriterade på detta inlägget men vafan.
Postades 2010-09-02 19:58#23
Yakushi66

I'm a guy...
#22 Ledsen men jag kan inte låta detta passera:

"bättre än Itachi i det mesta förutom i genjutsu då Itachi täcker upp med sharingan där."

Kan inte se att Orochimaru har NÅGONTING som tar Susano'o. Eller MS för den delen. Nu lär ni väl whina på att "Sharingan är fusk" osv men inse följande: Itachi var ett geni! Även utan Sharingan. DVS om han inte haft sharingan så skulle han antagligen vara närapå lika bra.

Skulle tro att antingen så är Orochimaru läsigare eller blodtörstigare. Vad jag vet så har han stunnat både Kakan och Sasuke med sin blodtörst(Svensk översättning) osv ^^

Resten håller jag med dig till fullo. Speciellt på Sasori-delen mmen ibland känner jag att folk (Truth) överskattar Oro jävligt mycket. ;P

Postades 2010-09-02 20:50#24
TheUnknown

-

Njae, tycker inte det där håller. Tror Gai skulle piska Kakashi ganska ordentligt med gates, och han skulle nog kunna piska Orochimaru och Jiraiya också med lite tur.
Kakashi har dessutom utvecklats rätt mycket nu skulle jag tro. Han skulle nog också ha en chans mot Orochimaru.

Om man tänker på hur "överlägsna" folk verkat, som när du nämner att Kakashi är mycket svagare än Orochimaru, så kan man ju dra in såna här "hype"-grejer också:

read.mangashare.com/Naruto/chapter-345/page010.html

..

Tycker det känns dumt att bara gå efter tidigare meriter, och gå lite mer efter visade skills :)
Postades 2010-09-02 20:53#25
Mr.Panda

Medlem

Jag säger inte Sharingan är fusk och jag förnekar inte att itachi är ett geni. Men det som gör att Itachi blir bättre än orochimaru är hans Sharingan/MS, utöver det har han inte gjort något speciellt spektakulärt när man jämför han och Oro.

Tänk på att Oro är ett geni han också, faktumet att han har kommit på en teknik som gör honom "odödlig" (ålder) bevisar hur djävla skillad han är. Oro är förmodligen underskattad även för att han förlorad över en gubbe, tyvärr. ;)

Men som sagt, Itachi är ett geni och det är ett faktum, dock är Oro också ett geni. :)

Jaja som sagt över till S&O mot K&I. Jag tror att Kisame är den enda som kan gör att O&S inte vinner med sin vattenbubbla - dvs itachi kan stå och chilla.

Om det blir Sasori vs Itachi TROR jag att Sasori ska kunna skrapa itachi lite och därmed blir det en vinst för Sasori. MEN om Kisame fångar Sasori i sin vattenbubbla kan han inte göra mycket - allt kommer bli segare/svagare. ( testa att slå någon under vatten ;)
Postades 2010-09-02 21:15#26
xcool

Ero-Sennin!
"Jag säger inte Sharingan är fusk och jag förnekar inte att itachi är ett geni. Men det som gör att Itachi blir bättre än orochimaru är hans Sharingan/MS, utöver det har han inte gjort något speciellt spektakulärt när man jämför han och Oro."

Absolut, visst är det Sharingan som ger Itachi överlägsenheten annars antar jag att han skulle vara på sannin nivå som Kakashis farsa etc..

Är det någon som är ett geni är det fan Orochimaru. Han kan slåss utan armar, det är grymt.

"Kan inte se att Orochimaru har NÅGONTING som tar Susano'o. Eller MS för den delen."

Haha, sant. Men ge oro prep tid och Uchiha prodigy är slarvsylta.
Postades 2010-09-02 21:29#27
TheUnknown

-
"Men ge oro prep tid och Uchiha prodigy är slarvsylta"

Får han tillräckligt med prep är ALLA slarvsylta. :(

"Om det blir Sasori vs Itachi TROR jag att Sasori ska kunna skrapa itachi lite och därmed blir det en vinst för Sasori."

Vet inte riktigt vad som skulle vara snabbt nog för att Itachi, med sin snabbhet och sharingan, inte skulle kunna undvika/blocka det..
Postades 2010-09-02 21:31#28
FlytIlar

FillerSlayer
Alla Akatsukis är ju "genier".
Utom möjligtvis Konan.
多すぎる自由時間?
Postades 2010-09-02 21:37#29
Mr.Panda

Medlem
"Vet inte riktigt vad som skulle vara snabbt nog för att Itachi, med sin snabbhet och sharingan, inte skulle kunna undvika/blocka det.."

Hans dockor är jävligt snabba och framförallt jävligt MÅNGA. Tänkte mer på att mängden attacken skulle bli svår för Itachi att dodga - då inte ens han ser en attack bakifrån ifall 50 dockor slåss med honom framifrån. :P

Sasori är underskattad och smart som sagt. ;)
Postades 2010-09-02 21:59#30
TheUnknown

-

Hidan? Iofs är hans taijutsu tillräckligt bra för att klara sig mot Asuma och Shikamaru.
Vet inte om det gör att han förtjänar "geni"-titeln ändå :P
   VISAR INLÄGG 1 TILL 30 AV 34
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Allmänt] The real teams vs

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.