|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 30 av 35
|
| Postades 2010-08-19 19:10 | #1 |
Yakushi66
 I'm a guy... | Simply, är Itachi stark nog att ta sig an vilken motstådare som helst i mangan? (No fillershit plz) Diskutera :D "Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.
"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara. |
| Postades 2010-08-19 19:42 | #2 |
Spyroul :ed: | Kan han spöa Super Saiyan Naruto!? This renders your argument invalid. |
| Postades 2010-08-19 19:45 | #3 |
Yakushi66
 I'm a guy... | Det skulle vara med Susano'o det ;D
Får han in en träff med sitt svärd så är vilken motståndare som helst körd. Men det lär nog nästan kräva en lyckträff är jag rädd >_> "Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.
"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara. |
| Postades 2010-08-19 22:31 | #4 |
Uzuto
 Kaizoku Oni (: | Om naruto är så långt fram som i mangan så tror jag det blir en jämn fight mellan itachi och naruto :) - I wont let you.. touch my crew, OR THE SEA! |
| Postades 2010-08-19 23:03 | #5 |
FlytIlar
 FillerSlayer | Aoba>Pein>Yondaime>Itachi>SS Naruto & PMS Sasuke. 多すぎる自由時間? |
| Postades 2010-08-24 18:02 | #6 |
Libaah
 Medlem | Kan nämna ett par som skulle kunna ta Itachi. -Minato -Jiraiya -Ms Sasuke -Pain -Deidera
|
| Postades 2010-08-24 18:21 | #7 |
Yakushi66
 I'm a guy... | K, du verkar ha missupfattat följande:
1. Du tror att Jiraiya skulle ta Itachi. I say that he can't. Han får fan spö redan utan Susano'o imo och med Susano'o så är Jiraiya död.
Sedan Deidara. Han förlorade mot Sasuke. Itachi är lika bra om inte bättre än Sasuke med Sharingan så... Ja. Deidara är waaaaaaaay down här.
Minato... Kan jag tänka mig att han kan spöa Itachi. Ganska jämn fight här imo.
MS Sasuke visar ju på mycket mer chakra och uthållighet jämfört med Itachi men hans attacker är svagare. Jämnt. Men då jag är Itachi fanboy så måste jag säga Itachi här ;)
Pain vs Itachi är en jämn match och båda har lika stor chans att vinna imo. ;P + Redigerades av Yakushi66 den 24/08 18:25."Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.
| Postades 2010-08-24 18:55 | #8 |
Libaah
 Medlem | Deidara är Itachis värsta mardröm, utan blixt jutsus är Itachi körd. |
| Postades 2010-08-24 19:03 | #9 |
Yakushi66
 I'm a guy... | #8 Have to disagree. Skulle tro att Deidara är körd låångt innan han hinner göra Garuda. MS du vet. ;P "Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.
| Postades 2010-08-24 19:19 | #10 |
TheUnknown
 - | Deidara bättre än Itachi. That's hilarious =D Världens mest lätt-ollade forum |
| Postades 2010-08-24 19:40 | #11 |
xcool
 Ero-Sennin! | Bra tanke Libaah, seriöst. Dock är det som Yakushi säger Ms är för mycket för honom. Without Monkeys the World would go Bananas c(: |
| Postades 2010-08-24 23:43 | #12 |
Zangetzu
 Leap of Faith | #6 Ta bort Deidara, Sasuke och Pain från din lista så är din lite mer trovärdig.
#7 Du verkar underskatta itachi lite, han är mycket bättre än Sasuke med sharingan.
Public immunity. Just got revoked. |
| Postades 2010-08-25 17:05 | #13 |
Great_Chaos
 Workin' hard or hardly workin? | Men suuug, Itachi är inte starkast, FAN!
I got lost on the path of life *vissevissel*('U') (O) |
| Postades 2010-09-05 14:29 | #14 |
Uzuto
 Kaizoku Oni (: | är ingen stor Itachi fan, men ändå är Itachi starkare än Deidara :) och btw #9 vadå Minato - Itachi jämn fight? Minato tar ju an Madara ffs :p - I wont let you.. touch my crew, OR THE SEA! |
| Postades 2010-09-06 12:25 | #15 |
ForgivemeSasuke
 | Dom personer som skulle vinna mot Itach, är nog Minato, Madara, Shodai (eftersom Shodai -> Madara). Sandaime också, ifall han skulle varit ung? oO
#13, inge HÄR inne har sagt att han är starkast, dumfan |
| Postades 2010-09-06 12:27 | #16 |
Yakushi66
 I'm a guy... | #14 Skulle tro att Itachi kan ta sig an Madara han med. ^^
#13 Är han ju? ^^ "Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.
| Postades 2010-09-06 14:54 | #17 |
Uzuto
 Kaizoku Oni (: | #16 haha självklart tror jag de, men tror Minato har större chans om vi säger så.. dock har vi inte sett så mkt av Yondaime ;< - I wont let you.. touch my crew, OR THE SEA! |
| Postades 2010-09-06 15:24 | #18 |
FlytIlar
 FillerSlayer | Tror att dessa kan ta Itachi:(inte 100 dock) Jiraiya Madara Minato Tobirama Hashirama Kisame Pein Sasori(kanske, får han en enda träff så är Itachi körd) Gai Raikage(kanske) 多すぎる自由時間? |
| Postades 2010-09-06 15:25 | #19 |
QB-Naruto
 Medlem | tror inte att gai tar han -I'm afraid that you have gone mad with power sir. -Ofcourse I have, have you ever tried to go mad without power? It's boring, nodody listens to you. |
| Postades 2010-09-06 16:12 | #20 |
Yakushi66
 I'm a guy... | K, vill veta hur du tänkt dig att följande ska spöa Susano'o:
Gai Raikage Tobirama Hashirama Jiraiya Minato
Minato kanske kan. iofs. "Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.
| Postades 2010-09-06 16:32 | #21 |
Deidara
 God of the Lost | Kabutomaru med summons tar Itachi. Kinoko Nasu/Type-Moon is to the Anime/Manga community what Stephanie Myers/Twillight is to the Anne Rice fanbase |
| Postades 2010-09-06 16:43 | #22 |
FlytIlar
 FillerSlayer | Gai: Ren powah med gates. Susano'o är bra men inte oslagbar. Den borde kunna "puttas undan" med fysisk kraft och chakrapressure. I gates är Gai dessutom tillräckligt snabb för att undvika Susano'o.
Raikage: Snabbhet/reflexer nog att undvika Susano'o tills Itachi "självdör".
Tobirama: Tobirama har inte visat mycket. Kan bara utgå ifrån det allmänna hypet. Han lär ha varit väldigt snabb och hade feta vattenjutsus. Vatten med mycket tryck borde anstränga även Susano'o.
Hashirama: Återigen får man gå efter hypet, han spöade ju Madara. Han borde dessutom kunna konstant "binda fast" Susano'o.
Jiraiya: Allmänna skills, grodor, stort utbud av jutsus, Mycket chakra, vilket gör att han kan spamma sitt stora utbud. Jiraiya han haft en passande jutsu för varenda situation han hamnat i. Han är kunnig, lugn och analyserande, till skillnad från Orochimaru
Minato: Snabbhet, reflexer, teleport. Han outspeedar Susano'o helt enkelt. 多すぎる自由時間? |
| Postades 2010-09-06 17:37 | #23 |
lundkvist
 da KING! | Jag tror att enda personerna som tar Itachi är typ: Minato kanske Madara 1st hokage och typ Naruto så stark han är nu i mangan. ''/
Finns säkert nån mer jag glömt, juste RIKUDOU SAGE FTW!!!!! + Redigerades av lundkvist den 06/09 19:37.NO PAIN, NO GAIN! |
| Postades 2010-09-06 18:14 | #24 |
QB-Naruto
 Medlem | Vadå kankse madara? Madara hade knockat han. -I'm afraid that you have gone mad with power sir. -Ofcourse I have, have you ever tried to go mad without power? It's boring, nodody listens to you. |
| Postades 2010-09-06 19:18 | #25 |
lundkvist
 da KING! | Men lol, madara va ju typ rädd för honom. NO PAIN, NO GAIN! |
| Postades 2010-09-06 19:24 | #26 |
xcool
 Ero-Sennin! | Det farliga med Itachi är inte Susano'o utan hans genjutsus.
Madara och Hashirama tror jg redan är spikade kandidater som Itachis övermän detsamma gäller Rikudou och Nagato. Madara skall vara i sitt prime, förstås.
Tobirama, Kabuto och Orochimaru skulle vinna varenda strid de hamna i om de fick prep förmodligen skulle Rikudou kunna vinna mot dem men jag tvivlar på det. Itachi skulle hur som helst torska. Utan prep är han nog klart starkare än Orochimaru. Tobirama och Kabuto är för tidigt att tala om, tycker jag.
De som verkar jämlika med Itachi är enligt mig, Minato och även Gai. Gai har en sådan explosivitet när han går in i Gates och vi alla känner till Itachis stamina även utan sjukdom så det kan bli svårt. Att MS Sasuke skulle vara starkare än healthy Itachi är ett skämt i mina ögon. Without Monkeys the World would go Bananas c(: |
| Postades 2010-09-06 19:39 | #27 |
lundkvist
 da KING! | Jag tycker Sasuke är lite b ._. NO PAIN, NO GAIN! |
| Postades 2010-09-06 20:55 | #28 |
FlytIlar
 FillerSlayer | #27 kan du skapa en egen tråd som handlar just om vad du tycker. Ska du skriva så skriv någonting som hör det minsta till ämnet.
Håller med xcool till punkt och pricka. 多すぎる自由時間? |
| Postades 2010-09-07 09:19 | #29 |
Yakushi66
 I'm a guy... | Naruto kan inte ta Itachi, inte som han går på och vrickar fötterna :O ^^ "Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.
| Postades 2010-09-07 13:57 | #30 |
ForgivemeSasuke
 | Glöm inte att Itachi har sämsta konditionen. Han hade ju det iofs mest i slutet eftersom har var sjuk, fast även innan så sög hans kondition väl? OBS: inte säker på detta. Kollade 3e databoken, stod att hans kondition var dålig, den låg på 2.5. Så, ppl, han kan inte gå runt och wh00pa hur länge som helst med Susanoo eller spamma, som Sasgay, med genjutsus osv. Folk som är snabba och har bra kondition (t.ex Gai, Raikage osv) skulle kunna trötta ut honom, sen wh00pa hans ass. Dock så är han ju bra på tai med, så... BTW borde inte Daytime tiger göra någon effekt på Susanoo? + Redigerades av ForgivemeSasuke den 07/09 13:58. |
|
| | | |
VISAR INLÄGG 1 TILL 30 AV 35 |
|
|
|
 |