|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 151 till 180 av 422
|
| Postades 2010-08-08 11:40 | #151 |
The_Truth
 | Japp, visst, men ett problem bara...
Profeten borde komma ut snart så att vi har något att gå på. Låt oss säga att han kollat upp mig och LM. Då skulle vi kunna veta att LM är den sanna gravgrävaren och att jag faktiskt är bybo. Det skulle hjälpa oss mycket. |
| Postades 2010-08-08 12:44 | #152 |
Edguy
 Awesome | Profeten: Lyssna INTE på T_T. Han kan vara den sämsta varulvsspelaren som finns. Han har redan fått en frimurare att gå ut. Lawrence of Suburbia, Real life is murder Wake up from Utopia, On it again All aboard the moneytrain! |
| Postades 2010-08-08 15:13 | #153 |
Shadow
 Gamer | #149 Faktum att du (och jag), efter att ha gett ut så mycket fakta och teorier om vad som kan vara rätt och fel, fortfarande lever talar emot. Som du tidigare sagt "Med facit i hand så brukar inte varulvarna, eller byborna för den delen, vara särskillt smarta. Det är klart att de kan göra misstag." Vore det inte en smart ide att få ut huvudspelare som pratar för mycket? Den troliga anledningen till att både du och jag lever är för att vi antingen inte har rent mjöl i påsen eller för att vi gör som dom vill. En sannolik sak att säga också... F0 kan ha varit den enda aktiva varulven, vi vet fortfarande inte hur många är med, alla som har skrivit i tråden kan lika gärna vara oskyldiga och vi har omöjligen en chans att veta vilka som ÄR med förrens frimurare/panda ger oss ett nytt namn... Det enda vi kan vara säkra på är att panda och LM är goda (då ingen har sagt emot dem), resten är fortfarande misstänkta. Jag tänker fortfarande inte peka ut dig, såvida inte dom andra gör det, men om det blir så att nästa person som misstänks från din sida visar sig vara bybo igen så ändrar jag mig. Tillagt 2010-08-08 16:31:12Fråga: Vart är TU? Han skrev förr att han inte hade internet och kunde inte vara aktiv. Sedan röstade han för att bevisa att han är med. Dats bout it D: Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-08-08 18:16 | #154 |
The_Truth
 | Jag tror också att de onda är gömda just nu. Ta ut typ FuwaFuwa eller nån.
Tillagt 2010-08-08 18:17:34
Fast du har fel i en grej. En varulv försökte faktiskt ta ut mig. F0 du vet. |
| Postades 2010-08-08 18:18 | #155 |
TheUnknown
Har dator idag igen. Vad har hänt? (A) Världens mest lätt-ollade forum |
| Postades 2010-08-08 18:26 | #156 |
Mr.Panda
 The Drunken Bear | "Fast du har fel i en grej. En varulv försökte faktiskt ta ut mig. F0 du vet." Vilket faktiskt kan ha varit uppgjort varulvar emellan. :) |
| Postades 2010-08-08 18:29 | #157 |
Shadow
 Gamer | Jo, och dom som röstade likadant som F0 visade sig inte vara varulvar. Eller isf, vi vet inte om Bachi ännu... Och ja, en varulv försökte att ta ut dig, men då återstår fortfarande vad LM har frågat dig tidigare "Btw truth du svarade aldrig på en vad jag skrev förut. "Har lekt lite med tanken att både du och F0 är varulvar och röstade på varandra för att inte se suspekta ut. Och eftersom att jag gick ut direkt så kom ni överens om att ev. offra F0 för att du skulle bli "konfirmerad" som god så att du kan få med dig alla tolvor till att rösta ut någon som man tycker verkar skum även om detta är felplaserat."" Vårt bästa säkra kort är om Panda får tag i ett namn som inte har skrivit i tråden ännu. #155 Inte mycket. SH är död, bybo <- Äten F0 är död, varulv <- Hängd Nok är död, bybo <- Hängd Pendelum är död, bybo <- Äten Återstående personer som har skrivit i tråden: Rhino Bachi The_Truth Mr.Panda Shadow Lightmew Pakkunforpresident TheUnknown Itachi_akatski Edguy Typ det du borde veta. Vid röstningar kommer folk troligen att citera olika saker som får dem att rösta på något så det är att köra på det om du inte känner för att läsa allt i tråden ;o + Redigerades av Shadow den 08/08 18:31.Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-08-08 18:32 | #158 |
TheUnknown
 - | Ok, fint.
I övrigt hade jag inga som helst belägg för att tro på Truth innan, då jag bara är vanlig bybo. Konstigt att jag inte blivit dödad än dock, jag brukar bli attackerad ganska fort :P Världens mest lätt-ollade forum |
| Postades 2010-08-08 19:19 | #159 |
Cerec
 Jacked up and good to go | Varulvsattack på måndag. Vill ha röster från varulvar och person läkaren vill skydda. Även vem profeten vill kolla upp.
Dessutom ska jag förse varulvar och frimurare med namn på listan (två namn den här gången). So much work, so little time. >_> After three days, view a gentleman with new eyes. I'm off to work now! THE GAME. |
| Postades 2010-08-08 19:25 | #160 |
Lightmew
 /) Brony (\ | Tycker inte heller profeten ska gå ut ännu, specielt inte dagen innan en varulvsattack då det bara ökar risken för gg/profet-död i ett anfall. Gonna love and tolerate the shit out of you. |
| Postades 2010-08-08 19:31 | #161 |
Shadow
 Gamer | Frågan är om vi ska be Panda om namnen eller om han ska hålla dem för sig själv, skiljer namnen sig från de som varulvarna får så blir det gratis frimurarkillz.
Såvida namnen han nämner inte redan har skrivit i tråden, men får han ett namn som inte skrivit i tråden och att han vet att det inte är en frimurare så är det nästan säkrast att ta ut den personen i hopp om att vi har hittat en varulv. Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-08-08 19:39 | #162 |
Cerec
 Jacked up and good to go | Jag citerar mig själv från startinlägget: "Inför varje varulvsattack får frimurarna och varulvarna veta namnet på en ny spelare varje gång. Det går i en lista uppifrån och ner, och de får veta samma person. Det kan också innebära att man får namnet på en spelare som redan gett sig tillkänna. (Icke-deltagare kommer som vanligt att bli kickade, so no worry about that.) Det kan hända att jag bara skickar PM till en i varje grupp, så se till att kommunicera." Bortsett från att de nu får veta två namn istället för bara ett gäller detta fortfarande. + Redigerades av Cerec den 08/08 19:45.After three days, view a gentleman with new eyes. I'm off to work now! THE GAME. |
| Postades 2010-08-08 20:22 | #163 |
Mr.Panda
 The Drunken Bear | Ska jag gå ut med de nya namnen? :) (antar att ni vill det, men vill kolla så att jag inte göra något misstag) :P + Redigerades av Mr.Panda den 08/08 20:23. |
| Postades 2010-08-08 20:25 | #164 |
Lightmew
 /) Brony (\ | Har du namn på någon som inte har skrivit så gå ut med det för all del, vi vet ju redan att du är varulv... host frimurare :P Gonna love and tolerate the shit out of you. |
| Postades 2010-08-08 20:27 | #165 |
Mr.Panda
 The Drunken Bear | Namnen jag fick var: Mr. Panda (dvs jag) Majamba
Så vi har fått upp en okänd på kroken om jag inte minns fel. :) + Redigerades av Mr.Panda den 08/08 20:28. |
| Postades 2010-08-08 20:27 | #166 |
Lightmew
 /) Brony (\ | Förresten Cerec, du har inte lust att skriva vilka som är döda i första posten åtminstone? Jobbigt att hålla reda på det själv XD Gonna love and tolerate the shit out of you. |
| Postades 2010-08-08 20:28 | #167 |
Shadow
 Gamer | Är det ett namn som inte har visats förr och inte är en frimurare så borde du göra det så vi kan anta att det är en varulv.
Är det namn du inte vill ska dyka upp i tråden p.ga att dom är frimurare så ska du inte.
Simple as that.
Edit
» 20864 Majamba
Det har gått 10 dagar sedan registreringen 30 July, 2010. Sågs senast inloggad 2010-08-08 01:03:19
7/10 SP
Tillagt 2010-08-08 20:32:59
I brist på misstänkta så vore det logiskt att ta ut Majamba.. Om ingen annan har något att säga emot. + Redigerades av Shadow den 08/08 20:30.Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-08-08 21:25 | #168 |
The_Truth
 | Vi borde ta ut Yakushi66 eller FuwaFuwa
Profeten: Kolla i första hand Lightmew, sedan mig och sedan Shadow. + Redigerades av The_Truth den 08/08 21:26. |
| Postades 2010-08-08 21:28 | #169 |
Majamba
 Medlem | Tihi :=)
Jag har inget vettigt att säga, detta är min första omgång trots allt ^^ |
| Postades 2010-08-09 23:15 | #170 |
Cerec
 Jacked up and good to go | #166 Är väl inte svårare för er än att bara lägga till en liten markering i den listan ni för? Behöver inte vara mer än så.
-----------------------------------------------------------------
Eftersom ni är sär som inte postat under hela dagen tvingas jag till att skräddarsy ett inlägg. Kommer inte att var tillgänglig vid midnatt, men har all info redan nu. Därför går jag ut en timme i förväg.
Den natten tog Lightmew all aggro. Men killen var immun - tack vare en flink läkare - så inget hände. After three days, view a gentleman with new eyes. I'm off to work now! THE GAME. |
| Postades 2010-08-10 07:13 | #171 |
Lightmew
 /) Brony (\ | Tack läkaren <3 Med tanke på att dom nu går på mig så blir det dags att gå ut med en hemsk sak innan det är för sent. Sh var inte bybo, han var profet men jag ville hålla det gömt så länge som möjligt(ja dom lyckträffade profeten på dag1). :( Gonna love and tolerate the shit out of you. |
| Postades 2010-08-10 12:16 | #172 |
Shadow
 Gamer | -.- jefla SH
Om dom går på dig så betyder det att dom vill få tyst på dig. Därmed så betyder det att någon antingen har gissat rätt på ett namn och dom vill inte att vi ska få veta det... Då är frågan om det är Truth, Yakushi66, FuwaFuwa eller Majamba. För att det är dom namnet som har nämnts senast/har riktats misstankar mot.
Fawk, har inte sovit på hela natten och är grovt övertrött, ORKAR verkligen inte ens tänka... sitter på jobbet också -.-'
Kan någon sammla fakta och komma fram till något tills jag återhämtat mig? D: Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-08-10 12:21 | #173 |
The_Truth
 | Varulvarna kanske också vill attackera Lightmew för att få oss att tro att det är jag, Yakushi66, FuwaFuwa eller Majamba.
Det kan också vara så att de ville få tyst på gravgrävaren bara.
Eller så ville de kolla om läkaren var vid liv eller inte, eftersom de borde veta att Gravgrävaren blir skyddad. + Redigerades av The_Truth den 10/08 12:22. |
| Postades 2010-08-10 12:24 | #174 |
Shadow
 Gamer | Men om dom hade vetat om att Gravgrävaren är skyddad så vore det en waste av en attack... såvida du inte har rätt att dom vill slänga misstankar på dig, y66, fuwa och majamba...
men samtidigt så vill dom kanske att vi ska tveka... the fawk, det här blir bara jobbigt D: Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-08-10 12:35 | #175 |
The_Truth
 | FlameZero, den enda varulven som var aktiv vid tillfället, attackerade genast mig och förlorade i en DRAW. Jag tycker att vi därifrån ska undvika att rösta ut dem som röstade på Flamezero.
Sedan undvika frimuraren och Lightmew såklart.
Shadow... Du kan mycket väl vara varulv, även om jag tvivlar på det. De som mest diskuterar och försöker hjälpa det goda laget brukar också vara goda, medan de onda brukar vara tysta.
Mitt förslag är därför att rösta ut en tyst person. |
| Postades 2010-08-10 12:40 | #176 |
Shadow
 Gamer | Jag har inget till mitt försvar och att jag lever talar bara emot mig. So yeah, jag har bara mitt ord att säga att jag inte är...
men tysta personer, ska vi gissa på vilka som är med eller ska vi ta ut folk som vi vet är med men är tysta? Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-08-10 12:46 | #177 |
The_Truth
 | Det sistnämnda helst, eftersom vi inte vill ta ut någon som kanske inte ens är med.
Om vi råkar rösta på en frimurare så är det bara för Mr.Panda att gå ut med dennes roll, för om jag förstår det rätt så finns det en hel del frimurare kvar och det är inte så farligt om en till går ut med rollen. Besides, hellre gå ut med dennes roll än att låta denne dö.
Så, itachi_akatsuki eller Pfp kanske? + Redigerades av The_Truth den 10/08 12:46. |
| Postades 2010-08-10 12:49 | #178 |
Shadow
 Gamer | Om vi låter Panda rösta först? Då kan vi med säkerhet veta att vi inte har prickat in en frimurare. Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-08-10 12:52 | #179 |
The_Truth
 | Ah, visst. |
| Postades 2010-08-10 13:02 | #180 |
Mr.Panda
 The Drunken Bear | Jag vet inte, jag skulle kunna tänka mig att rösta på Majamba för att denne var tyst - men problemet är att hon(han?) lika gärna kan vara läkaren. x)
Men Majamba eller Pfp anser jag är de jag helst vill ta ut för tillfället, hur låter det? :P |
|
| ... | | | | | | | ... | |
VISAR INLÄGG 151 TILL 180 AV 422 |
|
|
|
 |