Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : Zetsu vs Konan
9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  Zetsu vs Konan

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 1 till 7 av 7
Postades 2010-07-14 22:17#1
ZetsusFangirl

Medlem
Vi har aldrig sett Zetsu eller Konan fightats i Animen eller Mangan... elr hur? Om dom skulle fightas mot varandra vem tror du skulle vinna? :3
JAG TROR STENHÅRT PÅ ZETSU!! >.< Han har ju typ 2 kroppar! X3
Postades 2010-07-14 23:03#2
The_Truth

Jag tror också på Zetzu, eftersom Konan visat sig underlägsen Jiraiya och Pain på långa vägar, medan Zetzu är medlemmen i Akatsuki som vi just nu vet minst om.
Postades 2010-07-14 23:22#3
Pendulum

Genesis
Zetsu verkar vara rätt bra på att draina chakra från sin motståndare, och då var han bara ena halvan av sig själv.

Utan chakra är nog oanvändbar då hon inte kan använda sina paper jutsus, så tror nästan faktiskt på Zetsu jag också.
Dead in the eyes of my friends, Will you take me out of here?
When I'm staring down the barrel, When I'm blinded by the lights,
When I cannot see your face, Take me out of here...
Postades 2010-09-30 21:26#4
Rose-senpai

Medlem
Jag kan inte mer än att hålla med, men på grund av en viss händelseKonan nästan dödar Madara i 511 (?) så tvivlar jag på att även om Zetsu skulle vinna så skulle det inte bli lätt. Utanför Amegakure tror jag inte att Zetsu hade haft en chans

Tillagt 2010-09-30 21:26:56

Jag kan inte mer än att hålla med, men på grund av en viss händelseKonan nästan dödar Madara i 511 (?) så tvivlar jag på att även om Zetsu skulle vinna så skulle det inte bli lätt. Utanför Amegakure tror jag inte att Zetsu hade haft en chans
I don't believe in god. I believe in action and consequences
Postades 2010-10-01 13:23#5
Yakushi66

I'm a guy...
#4 Du behöver inte spoilermarkera här. ;)

Tror på Konan. Med hennes massiva megapaperboomteknik så är Zetsu rökt. Utan problem. :D

Tillagt 2010-10-01 13:24:08

#2 Säg det igen efter det här kapitlet. Men vad jag har sett han hon väl aldrig visat sig så extremt underlägsen? O.o
"Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.

"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara.
Postades 2010-10-01 13:34#6
The_Truth

#5 Jag håller fast vid mitt ord. Jag tror stenhårt på Zetzu. Konan visade svaghet mot Jiraiya, mot Pain och nu även mot Madara.

Det var ju endast plot att Konan kunde komma så pass långt mot Madara. Konan hade X antal timmar/dagar/veckor prep och Madara lät henne attackera först och tänkte inte alls på att själv anfalla.
Postades 2010-10-01 13:36#7
Yakushi66

I'm a guy...
Men betänk nu även att Konan har en JÄVLA AOE. Du underskattar henne. ;)
"Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.

"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara.
   VISAR INLÄGG 1 TILL 7 AV 7
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  Zetsu vs Konan

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.