Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : [Allmänt]Kabuto vs Zabusa
9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Allmänt]Kabuto vs Zabusa

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 1 till 5 av 5
Postades 2010-06-22 17:33#1
Mr.Panda

The Drunken Bear
Som sagt en hederlig match där bovarna var normala människor. ;)

Platsen är i en öken! :o (j/k)
Striden utspelar sig där Sasuke och Naruto slogs när Sasuke skulle springa till Oro. Eftersom det finns en del vatten har Kabuto 5 döda kroppar att styra över lite som han vill och därmed kommer han själv inte slåss förrän sist - dvs han börjar att styra kropparna.

Ingen har någon intel om den andra och inga bans.

Slåss!
Postades 2010-06-23 06:33#2
xelzy

-
Kabuto vinner med genjutsu.
Through early morning fog I see, visions of the things to be, the pains that are withheld for me, I realize and I can see.
Postades 2010-06-23 08:25#3
Mr.Panda

The Drunken Bear

Helt säker?
Zabusa är ju ändå en rätt bra all around ninja (ja jag tror också det x) så han borde ju klara en medelmåttig genjutsu och Kabuto har inte visat speciellt högstående genjutsu om jag inte minns fel?
Dock skulle jag tro att han vinner pga sin bloodline vilken gör att han kan regenerera skador. :)
Postades 2010-06-23 08:32#4
xelzy

-
Kabuto har ingen blodlinje, han använder vanliga medicskills.
Through early morning fog I see, visions of the things to be, the pains that are withheld for me, I realize and I can see.
Postades 2010-06-23 09:03#5
Mr.Panda

The Drunken Bear

Gör han? >_>
Tyckte hans tjat om hans gamla blod och den "Förmågan" passade rätt bra ihop som en bloodline. Men aja du har säkert rätt.
   VISAR INLÄGG 1 TILL 5 AV 5
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Allmänt]Kabuto vs Zabusa

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.