Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : Säljer ett helt nytt Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3!
9tails.se  »  Forum  »  Marknad  »  Säljer ett helt nytt Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3!

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 1 till 1 av 1
Postades 2010-04-16 08:20#1
WildCrawler

Medlem
Ska nu sälja mitt Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3 till GameCube, helt nytt! Anledningen till att jag inte använt mig av det är att detta är en gåva och jag hade redan spelet :P Kollar du upp spelet på Tradera m.m så tror jag spelet ligger runt 600-700 kr.

Hur som helst, är du intresserad så skulle jag uppskatta om du kunde skicka ett PM med ett bud på spelet. Skulle kunna tänka mig att sälja det för 500 kr men om ingen vill betala så mycket så tar jag högstbjudande! Om någon dock skulle betala 500 kr så får givetvis denne spelet. Betalning sker till mitt bankkonto =)

Spelet:
cube.ign.com/objects/695/695845.html
   VISAR INLÄGG 1 TILL 1 AV 1
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Marknad  »  Säljer ett helt nytt Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3!

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.