Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : [Allmänt]Kakashi vs Kisame
9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Allmänt]Kakashi vs Kisame

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 1 till 9 av 9
Postades 2010-04-08 23:30#1
Pakkunforpreside..

:Ashkan:
Plats: Skogen där Kisame och Bee slogs
Avstånd: 56 meter
Villkor: Allt tillåtet

Gogogo~

GLÖM INTE TAGEN! -S

+ Redigerades av SmiloN den 08/04 23:45.
Just as I planned....
Postades 2010-04-24 14:12#2
Mazooka

Medlem
Om Kakashi vet om att Kisame har mycket chakra och att samehada drar chakra så kan Kakashi dra en kamui i början bara för han vet att han inte kan vinna på något annat sätt. Om Knowledge på båda är 0 vinner Kisame, då Kakashi oftast inte drar kamui i början av sina fighter för den gör honom segare osv..
Postades 2010-04-24 18:45#3
Yakushi66

I'm a guy...
"TAGEN!"

... ... ... ... Taggen...?

Ger faktiskt detta till Kisame då Kakashi hursomhelst inte lär använda Kamui direkt. Händer i princip aldrig att någon drar till med sitt bästa kort direkt(exklusive huvudkaraktärerna) då det kostar för mycket i de flesta fallen.

Kan skriva något längre sedan.
"Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.

"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara.
Postades 2010-04-27 17:57#4
xelzy

-
Jag säger Kakashi. Han har element övertag och sharingan hax. Skulle Kisame använda sin vattenbubbla så kan ju Kakashi gräva sig ur den, han behöver inte simma ur den, nej jag tror tyvärr inte att Kisame har någon större chans här.

Vatten tekniken försvinner med hjälp av Datoon jutsus.

Kisame har ingen större nytta av att skapa mer vatten, då Kakashi också kan använda det som han gjorde mot Zabusa, eller när han kontrade Kisame i Konoha.

Kamui är överdrivet fuskig.

Kisames chans till att vinna är om han skulle Lyckas sno mycket chakra av Kakashi med svärdet, annars nej, han är körd.

+ Redigerades av xelzy den 27/04 17:58.
Through early morning fog I see, visions of the things to be, the pains that are withheld for me, I realize and I can see.
Postades 2010-04-27 18:53#5
Vermaz

Hedström Ranger!
Säger såhär, Lightning i Kisames vattenkupol, gg. Sen kan Kakashi gömma sig under jorden också när Kisame gör den. Tror faktiskt att Kakashi tar hem detta. Mest för att han har elementövertag. Sen har han Sharingan också, Kisame har inte visat något som kan kontra den.
THE FUCK IS LIFE!?
Postades 2010-04-27 20:26#6
Mazooka

Medlem
#4 och 5. Men om Kakashi gräver ner sig under marken borde inte vattnet rinna ner i hans hål då? :P + om Kakashi träffar honom med låt oss säga Raikiri så kommer han bli ganska stekt, men troligtvis inte dö på stört. Då kan Kisame alltså merga med Samehada och heala sig, och för varje gång Kakashi rör honom kan han heala sig igen. Så jag tror fortfarande att det enda som kan avgöra denna match är Kamui.
Postades 2010-04-27 21:03#7
xelzy

-
Varför skulle han bara stå och se på när Kisame helar sig?

Kör han en Raikiri igenom hjärtat och Kisame dör, då kan han inte hela sig själv? Han klarade av att hela sig tackvare att han åt sjukt med chakra av 8tails + att han fortfarande var vid liv, skadan var dödlig, men han var inte död. Sen vet vi ju inte hur bra Sharingan Genjutsus fungerar mot honom för den delen.

Tycker att folk underskattar Kakashi ganska mycket, pga att hans job har varit en powerlevel mätare mot Starka ninjor som Pain, Hidan/Kakuzu combo, Itachi etc.

Through early morning fog I see, visions of the things to be, the pains that are withheld for me, I realize and I can see.
Postades 2010-04-27 21:10#8
Mazooka

Medlem
#7 Jag håller nog med om att jag underskattar honom lite, om jag tänker efter så har Kakashi blivit väldigt snabb på sistone (inte för att han inte va snabb förut). Men nu har hans speed blivit kommenterad av Madara också att vara bra. Så okej, jag ger med mig. Men Kakashi kommer behöva kämpa för att vinna utan kamui.
Postades 2010-07-01 21:00#9
Uzuto

Kaizoku Oni (:
tror på Kakashi, visst är Kisame inte normal men Kakashi är grotesk ändå.
- I wont let you.. touch my crew, OR THE SEA!
   VISAR INLÄGG 1 TILL 9 AV 9
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Allmänt]Kakashi vs Kisame

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.