|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 18 av 18
|
| Postades 2010-03-10 22:45 | #1 |
sickDAPiMPiSHh
 []D [] []V[] []D | Nytt kapitel ute:
Zetsu saves Sasuke. Varför säger Zetsu Tobi istället för Madara? Ser inte Madaras högra arm lite missbildad ut och kommer han att köra Sharingan i höger öga och Rinnegan i vänster? Kanske börjar Sasuke någonstans bli lite god? Hoppas att man snart får se Zetsus skills. + Redigerades av sickDAPiMPiSHh den 10/03 22:45.[enprocentare] |
| Postades 2010-03-10 22:48 | #2 |
Pakkunforpreside..
 :Ashkan: | Laddar riktigt långsamt för mig >_> Just as I planned.... |
| Postades 2010-03-10 22:50 | #3 |
mokage
 Das spoiler kage | Detta kommer inte mod att gilla tror jag, om du nu inte har snackat med dom innan.
Ontopic: Kakashi är den enda rätta karaktären. Han är den enda som ville döda Sasuke. Hat på Naruto och Sakura. http://i55.tinypic.com/chrf6.jpg |
| Postades 2010-03-10 22:50 | #4 |
sickDAPiMPiSHh
 []D [] []V[] []D | #2 Ja sjukt segt. #3 Okej. Dom gillar mig ändå inte så det blir nog inte någon stor skillnad där tbh! [enprocentare] |
| Postades 2010-03-10 22:51 | #5 |
hogare
 Medlem | gör den för alla låter det som. Vad ska man säga om detta kapitel? Precis som man hade räknat ut att det skulle se ut efter 485. |
| Postades 2010-03-10 22:54 | #6 |
Pakkunforpreside..
 :Ashkan: | Får seriöst spel på den sega laddningstiden >_>
Just as I planned.... |
| Postades 2010-03-10 22:57 | #7 |
Jaegerjaquez
 Medlem | Bah, fuck den här laddningstiden. Ser fram emot att vakna upp för att kunna läsa kapitlet på Onemanga ist. |
| Postades 2010-03-10 23:02 | #8 |
Frag0n
 awesome pein | bara för mig den inte funkar :s?
funkar nu för mig men tar typ 20 min för att ladda en sida :( + Redigerades av Frag0n den 10/03 23:04.... |
| Postades 2010-03-10 23:07 | #9 |
TheUnknown
Jag hatar dig i alla fall =D
Njae, jag borde egentligen låsa denna tråden.. Men då kommer det bli något ansvar på att jag ska göra en ny tråd. Och då måste jag göra en nyhet också.. Så jag väntar, så får någon annan göra det istället =D
Man måste bara älska Sasukes "What the fuck is wrong with you?" XD
Så många gånger har man velat att någon ska säga det till honom ^^ Världens mest lätt-ollade forum |
| Postades 2010-03-11 00:24 | #10 |
Eldehage Medlem | This is a good chance to take out the Rinnegan. Säger Madara. Men vilken Rinnegan ska han ta ut? Konan stack ju iväg med Nagato och Yahiko. Det verkade inte som på henne då att hon skulle stanna förbi hos Madara och ge honom Nagato. |
| Postades 2010-03-11 00:30 | #11 |
Pakkunforpreside..
 :Ashkan: | "What the fuck is wrong with you" är dagens citat. Just as I planned.... |
| Postades 2010-03-11 00:32 | #12 |
Joshua
 Narutooo | #11 haha ja. Tusan vad jag skratta när jag läste det. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift |
| Postades 2010-03-11 00:39 | #13 |
xelzy
 - | Så, den där svarta skuggan på Sauskes Susanoo var zetsu? Through early morning fog I see, visions of the things to be, the pains that are withheld for me, I realize and I can see.
|
| Postades 2010-03-11 07:09 | #14 |
sickDAPiMPiSHh
 []D [] []V[] []D | #9 Ja det är ju förjävligt det här med ansvar :D. Nej men, jag tog mig friheten att lägga upp en tråd då jag såg att du inte verkade speciellt taggad på att göra det. Och eftersom ingen åkt upp ännu så tänkte jag att det inte spelade någon roll!
Var det ingen annan än jag som reagerade på Madaras högra arm när man såg honom utan dräkt? Självklart kanske jag reagerade extra på det eftersom jag fortfarande tror på Obito/Tobi teorin med tanke på Madaras Time/Space-jutsu (Enligt min mening samma MS-teknik som Kakashi använder som har Obitos högra Sharingan).
Sen även på att Zetsu verkar vara den enda som kallar Madara för Tobi, men ändå verkar vara den som känner honom bäst. [enprocentare] |
| Postades 2010-03-11 10:06 | #15 |
Great_Chaos
 Workin' hard or hardly workin? | Låt tråden vara...
KApitlet var ju lite predictable...enda intressanta var zetsu-madara snackisen... I got lost on the path of life *vissevissel*('U') (O) |
| Postades 2010-03-11 11:13 | #16 |
TheUnknown
Jag har alltid ansett att det är ok att vanliga medlemmar skulle göra kapiteltrådar (några få utvalda i alla fall, som kan göra dem ordentligt, som inte bara skriver "dsketera!!1" överst).
Sedan va det de andra som ansåg att bara mods skulle sköta det - "Visst" sa jag, om de vill ha det ansvaret, så får de för all del har det, men jag tänker inte göra det =)
Funderar om Madara tänker dra och hämta Rinnegan från Nagato nu då? Det borde kanske betyda att vi får se Konan igen? Världens mest lätt-ollade forum |
| Postades 2010-03-11 11:37 | #17 |
Great_Chaos
 Workin' hard or hardly workin? | "Funderar om Madara tänker dra och hämta Rinnegan från Nagato nu då? Det borde kanske betyda att vi får se Konan igen?" Va jag uppfattade hade han redan nagato eller någon annan person med rinnegan framför sig, menar han tog av sig masken och skulle börja inleda "operationen" precis när Zetsu väste i hans öra :)?? I got lost on the path of life *vissevissel*('U') (O) |
| Postades 2010-03-11 12:30 | #18 |
SmiloN
 Medlem | "Och då måste jag göra en nyhet också.. Så jag väntar, så får någon annan göra det istället =D" LAT >.< *Låst* |
|
| |
VISAR INLÄGG 1 TILL 18 AV 18 |
|
|
Den här tråden är låst och du kan således inte besvara den!
|
|
 |