|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 30 av 806
|
| Postades 2010-03-01 20:41 | #1 |
Shadow
 Gamer | Igår var den sista dagen för anmälning inför universitet och högskola trevligt va?
Nåja, sommaren närmar sig och och det är då vi ska ha årets meet. Så som det ser nu så blir det troligen en helg. Listan för dom som visat intresse och vill komma ser ut som följande.
*Unknown (Inte den 10-11 juli i alla fall) *bsb *Shadow *Nartu_gräddcykel *Lightmew *Vermaz *Skuggjägare *FlytIlar (kanske, isf under sommarlovet) *Zoul (Kan alltid!) *MrRipper *LION *Mr.Andersson (Kan så gott som när som helst, bara det inte är 7-9 maj, 14-16 maj eller 20 maj-3 juni. Kort sagt, efter maj går det fint.) *Kimimaro *Domwiie *SmiloN (Kanske) *The_Truth *Moffen (Kan inte mellan 20:e juni och 2:a juli) *closednot(beror på när) *5urv1v3R *Nonno *Orochimaru_fangirl (kanske beror på när det blir) *Hamanakangaerian (Hama har inget liv utanför 9T så han kan när som helst =P -Mr.A *Linus_På_Linjen (om han är ledig)
För er som är nya och undrar vad som händer på meet, vad man ska ha med sig och vad man och var man ska sova så ska jag förklara det här.
9meet är ett tillfälle där vi forumiter träffas, umgås, snackar lite manga anime om vi vill, snackar skit om dom som sa att dom skulle komma men inte kom, ger rulltårtor till U_F m.m
Oftast så händer det att alkohol förekommer, därför brukar jag säga att man kommer "på egen risk", inte för att det händer något farligt förutom att någon åker i en buske.
Då jag oftast brukar erbjuda sovplats så brukar meet hållas i Stockholm. 08or får gärna erbjuda sovplats i år för att underlätta för mig.
Ett exaktare datum kommer troligen att bestämmas när folk fått reda på när dom kan, men som det ser ut nu sker det troligen mellan 10de juni (då de flesta troligen haft skolavslutning) till den 20de juni, 3dje juli fram till 10de samt från 12te juli till augusti.
De vanliga frågorna brukar vara
Hur mycket pengar ska jag ha med mig? Vart sover vi? Vart ska vi vara? Kan någon köpa ut åt mig?
Hur mycket pengar du ska ha med dig beror på dig, är du en stockholmare så vet du hur mycket det kostar att ta sig hem. Sedan behöver du en slant för mat alternativt dricka. Är du inte en stockholmare så kommer det att kosta en 0-60 kr beroende på spärrar och väktare
Vart vi kommer att sova är som sagt troligen hos mig ifall vi inte hittar en mysig parkbänk.
Förra året var vi i en awesome park tack vare Deidara, oddsen är att vi är där iår igen. Alternativt ett ställe med tillgång till sol, en grill och ögongodis. Ja, i år så ska vi grilla om möjligt. Bring the beer and steaks good people o/
Om du undrar ifall någon kan eller vill köpa ut åt dig så finns det säkert någon, jag å andra sidan har inga planer för det iår. Vill du dricka så tar du själv hand om det.
Förra året så gav jag ut mitt nummer för att få tag i alla, iår gör jag det igen, är ni osäkra på att hitta vart vi kommer att mötas eller vara så är mitt nummer 073-7872188. Skicka ett sms och ditt användarnamn så skickar jag ett pm för bekräftelse.
De som jag redan har nummer av just nu är:
Arre Domwiie Flamezero Hamakagari Kelow Lightmew Lion Moffen Mort Mr.Andersson Mr.Ripper Båda Nonnos nummer Nartu_gräddvisp Obidobi Semb Shadowhunter Shinobidas The Unknown Ultigrek Uzumaki Gaara Zoulkeeper
Följande behöver inte skicka sms, men om ni vill så är ni välkomna ;)
Uppdaterar jag igen så skriver jag det i trådtiteln. Har ni några frågor så är det bara att ställa i tråden så besvarar jag eller någon annan dom vet/kan. Text + Redigerades av Shadow den 14/08 22:58.Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-03-01 20:46 | #2 |
FlameZero
 True 9tailser | Judeguld? Do not compromise your safety. Kvinnor gillar ömhet och värme. Dunka dem i elementet. |
| Postades 2010-03-01 20:48 | #3 |
Pakkunforpreside..
 :Ashkan: | Är det kaka? Just as I planned.... |
| Postades 2010-03-08 22:36 | #4 |
Shadow
 Gamer | G_G
Gräddis unbannad, imorgon får man veta vad min fina tråd är om :o Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-03-09 01:24 | #5 |
kyuubiii
 Meh! | #4 Kött? "Scissors are overpowered. Rock is fine." -Paper |
| Postades 2010-03-09 06:33 | #6 |
Shadow
 Gamer | #3 & #5
Kanske, köpte inte Andersson en förra året? + Redigerades av Shadow den 09/03 06:33.Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-03-09 06:58 | #7 |
Lightmew
 /) Brony (\ | Hmm, har lov om 3½ vecka så då funkar det för mig men vet inte hur det är med resten dock. Gonna love and tolerate the shit out of you. |
| Postades 2010-03-09 08:43 | #8 |
bsb 
 Too rare to die | Ta bara någon helg. Inte veckan(-orna) innan studenten bara. Vem är idioten? Dumfan som tror i en gud han inte kan se, eller dumfan som är "kränkt" av en gud han inte tror på.
|
| Postades 2010-03-09 10:08 | #9 |
nonno
 Kumi-san! | Varför inte under sommarn som sist? störst chans för fint och varmt väder =) Those who break the rules and codes of the ninja world are called trash... But you know what? Those who don't take care of their comrades are lower than trash ♠♥♠♥♠♥♠♥ |
| Postades 2010-03-09 12:04 | #10 |
Vermaz
 Hedström Ranger! | Kan inte före 1 april, då hockeysäsongen fortfarande är igång.
Sen vore det väl trevligt om det vara någorlunda varmt också. THE FUCK IS LIFE!? |
| Postades 2010-03-09 12:48 | #11 |
TheUnknown
 - | Agreed. Sommaren är det som gäller :) Skulle kunna vara ett i början av sommaren, och sedan om det finns intresse och så (som när jag whinade för fullt förra året) så kanske det skulle funka med ett i slutet av sommaren också =)
Mitt i prick! Världens mest lätt-ollade forum |
| Postades 2010-03-09 12:49 | #12 |
Pakkunforpreside..
 :Ashkan: | Unknown bjuder alla på sprit :D ?
Look what you've done SH.. + Redigerades av TheUnknown den 09/03 12:54.Just as I planned.... |
| Postades 2010-03-09 12:50 | #13 |
hamakagari
 True 9tailser | jafan, kunde va skoj. Helt beroende på vilka och var. Tid har jag fan, alltid. Pengar är en annan femma. |
| Postades 2010-03-09 12:54 | #14 |
Shadowhunter
 Skype-fyllo | Får bli under någon helg, och jag måste spara ihop pengar till resan om inte någon kan erbjuda skjuts :/ If you are what you eat, does that mean cannibals are the only true humans? |
| Postades 2010-03-09 15:35 | #15 |
Obidobi 
 Puck | Om det ska vara under sommaren måste det vara innan dem två sista veckorna i Juli.
Dvs. om ni vill ha Obidobi där. You come at the king, you best not miss. |
| Postades 2010-03-09 15:51 | #16 |
Lightmew
 /) Brony (\ | Vill vi det då? ;P Gonna love and tolerate the shit out of you. |
| Postades 2010-03-09 16:03 | #17 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | Ju tidigare, desto bättre. Efter femtonde Juli kommer jag inte vara anträffbar IRL längre.
Skjuts också skulle vara fint. Orkar inte sitta ensam (?) på tåg/buss. I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
Jag har pratat med en tjej på riktigt. - The_Truth berättar, 9tails lamslaget. |
| Postades 2010-03-09 16:03 | #18 |
FlytIlar
 FillerSlayer | Jag kan komma random sommarhelg. fast det blir lite krångel med boende osv. måste nog sova borta iaf 1 natt. 多すぎる自由時間? |
| Postades 2010-03-09 16:15 | #19 |
Lightmew
 /) Brony (\ | #17 Ska du begå sepuku eller? Gonna love and tolerate the shit out of you. |
| Postades 2010-03-09 16:16 | #20 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | #19 Nej, jag ska till U.S.A och plugga. I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
Jag har pratat med en tjej på riktigt. - The_Truth berättar, 9tails lamslaget. |
| Postades 2010-03-09 16:19 | #21 |
Pakkunforpreside..
 :Ashkan: | #20 Does that mean that u r gonna leave 9tails? Just as I planned.... |
| Postades 2010-03-09 16:33 | #22 |
Frag0n
 awesome pein | "inte vara anträffbar IRL längre" #21 notera att han bara skrev irl.. ... |
| Postades 2010-03-09 16:54 | #23 |
Mr.Panda
 The Drunken Bear | Jag tror sommarn blir bäst.
Kan du åka? :P Du kan PMa mig så kan vi tjöta om det. :) + Redigerades av Mr.Panda den 09/03 16:55. |
| Postades 2010-03-09 16:58 | #24 |
bsb 
 Too rare to die | Tar för givet att nonno åker förbi LKPG för att hämta upp mig och Volbla.
För jag kan ju inte cykla upp direkt, eller hur Nartu? Vem är idioten? Dumfan som tror i en gud han inte kan se, eller dumfan som är "kränkt" av en gud han inte tror på.
|
| Postades 2010-03-09 16:59 | #25 |
zingo_fanta
 Aoba | Stockholm är la änna en löjlig stad? Det är sant. Jag läste det på 9tails. |
| Postades 2010-03-09 18:07 | #26 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | #24 Är det mitt fel nu eller? I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
| Postades 2010-03-09 18:16 | #27 |
bsb 
 Too rare to die | Ja, för din cykel är dålig.
Tillagt 2010-03-09 18:16:14
Oh snap Vem är idioten? Dumfan som tror i en gud han inte kan se, eller dumfan som är "kränkt" av en gud han inte tror på.
|
| Postades 2010-03-09 18:35 | #28 |
TheUnknown
Om jag kör i år igen, så förväntar jag ju mig förstås att vår gode Nonno åker i min bil som förra gången, tillsammans med Kotten och Ripper :) Finns ju en plats över då, så du och Volbla får väl slåss om den då.
Fast, hade kanske varit nice att ta tåget i år istället, så man inte behöver tänka så mycket på dagen efter. Världens mest lätt-ollade forum |
| Postades 2010-03-09 19:30 | #29 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | #27 Sluta nu. ;_; I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
| Postades 2010-03-09 19:55 | #30 |
Shadowhunter
 Skype-fyllo | Ingen som kör som har vägarna förbi Borås? :o If you are what you eat, does that mean cannibals are the only true humans? |
|
| | | | | | | ... | |
VISAR INLÄGG 1 TILL 30 AV 806 |
|
|
|
 |