Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : Jag såg in i framtiden...
9tails.se  »  Forum  »  Naruto - manga  »  Jag såg in i framtiden...

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 91 till 98 av 98
...
Postades 2010-02-25 14:18#91
Volbla

Grim Raper
#87 Yes.

Men poängen står också att Sakura aldrig kommer dö. Jag skulle fullständigt seriöst gissa på att Sasuke inte heller kommer dö (vilket jag har satsar pengar på mot Unknown :3 ). Dom enda som har dött hittills har varit bad guys och två sidokaraktärer utan egna arc som ingen bryr sig om (Asuma och Sandaime). At the very least så kommer ingen good guy med någon som helst bakgrundshistoria vi känner till (Neji, Lee, Chouji etc) att dö, och jag är inklinerad att räkna in Sasuke där.
-I understand time is short.
-Actually it's all relative, ma'am. Carter could explain it better if we had more time.
Postades 2010-02-26 12:20#92
sickDAPiMPiSHh

[]D [] []V[] []D
Volba
"Jag skulle fullständigt seriöst gissa på att Sasuke inte heller kommer dö (vilket jag har satsar pengar på mot Unknown :3 )"

Kan inte vi också slå vad? Sasuke kommer med 100% säkerhet att dö. Han har dödat och blivit ond. Finns inte en chans i hela världen att Serien kommer sluta lyckligt där alla förlåter honom. 100% omöjligt. Där kommer du förlora stort. Jag är så säker att jag säger såhär: Om Sasuke INTE dör under serien så skickar jag min dator åt dig gratis. ALLA KAN SPARA DET HÄR SÅ ATT DET FINNS VITTNEN. Så säker är jag. För som sagt, finns inte en chans att han kan bli förlåten.

Enda sättet att "förlåta" honom är om han offrar sig själv för Konoha och dör samtidigt som han dödar Madara (Vilket han kommer göra).

Sakura kommer också att dö, men inte lika säkert som Sasuke. Eftersom hon varit en av huvudkaraktärerna men ändå inte fått speciellt mycket plats så är hon en bra trigger för mer spänning.
[enprocentare]
Postades 2010-02-26 12:44#93
SmiloN

Medlem
"Om Sasuke INTE dör under serien så skickar jag min dator åt dig gratis"

Du verkar vara så säker på det att du kanske om 2 år skickar bort din dator till Volbla om du har fel när datorn inte är lika "attraktiv" längre på marknaden, dvs i och med detta bör du ge honom en likvärdig dator med den du har just nu och vad den kostar, do some research.

Sasuke kommer förmodligen inte att dö, vem ska annars föra Uchiha vidare? OM Sasuke dör, så kommer ett barn växa upp med hans gener..

+ Redigerades av SmiloN den 26/02 12:45.
Postades 2010-02-26 12:59#94
Sibbes

SNAKE!?
#92 Klart han inte kommer bli förlåten, behöver inte betyda att han kommer dö. Jag tror han blir en missing-nin och överger allt vad nInjaZ heter i slutet.
"Ah, the sharingan.... no doubt this is Itachi`s brother.... a pathetic loser mistaking the gifts of his heredity for his own power.
-Ownage Character, chapter 357
Postades 2010-02-26 13:00#95
Volbla

Grim Raper
#92 Tror jag skrev det nånstans att jag satsar på att Sasuke gör något gott för Konoha men att ingen förutom kanske Naruto kommer få veta det. Efter det så kommer Sasuke bara traska runt på landet medans alla tror att han är död. Kishi tycker om Sasuke för mycket. Han kommer göra honom så tragisk och älskvärd han kan :P

Eller well. Han skulle väl kunna "dö" om han använder Izanagi eller nåt. Min satsning ligger på att han är vid liv i seriens slut. Men behåll du din dator. För mig räcker 50 spänn från Un.
-I understand time is short.
-Actually it's all relative, ma'am. Carter could explain it better if we had more time.
Postades 2010-02-26 13:20#96
TheUnknown

-
Hehe as I recall it, så va vårt bet att du skrev att INGEN mer med namn skulle dö ;)
Inte Madara, inte Sasuke and so on ;)

Men 50 kr med BARA Sasuke, inkaserat lagom till 9tails meet i sommar är ju inte helt fel det heller ;)
Världens mest lätt-ollade forum
Postades 2010-04-01 17:52#97
Sibbes

SNAKE!?
Ska du uppdatera denna tråden som du sa?

Jag börjar tvivla på det jag skrev i #94 nu faktiskt.. Känns som Sasuke faktiskt är beyond redemption och inte bara kommer sluta som ninja. Det blir nog döden för honom!

Men jag hoppas att han blir strippad på sina powers och blir en god gosse ändå.. I'm a believer!
"Ah, the sharingan.... no doubt this is Itachi`s brother.... a pathetic loser mistaking the gifts of his heredity for his own power.
-Ownage Character, chapter 357
Postades 2010-04-06 10:54#98
sickDAPiMPiSHh

[]D [] []V[] []D
Sibbes done! Har varit inaktiv ett tag. Btw så kan ju Kakashi som Hokage räknas då han faktiskt enligt min mening var det i någon millisekund innan en äcklig Genin sprang in.

Meningen var ju ändå att han skulle bli det... Tråkigt att Tsunade överlevde. Gillar inte henne speciellt mycket...
[enprocentare]
   VISAR INLÄGG 91 TILL 98 AV 98
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Naruto - manga  »  Jag såg in i framtiden...

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.