|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 91 till 120 av 10000
|
| Postades 2010-01-27 16:07 | #91 |
Itachi_akatski
 King of the Skies | #74
Man borde skapa en tävling i den som kan posta den bästa lögnen.. Their world, your hunt. |
| Postades 2010-01-27 16:35 | #92 |
Mr.Andersson 
 9tailser | #91 Du menar som att fejka att man har dåligt hjärta för att vinna diskussioner? TYSSNAD ERA JÄVLAR!! |
| Postades 2010-01-27 16:41 | #93 |
Itachi_akatski
 King of the Skies | #92
Hm? Nej jag tänkte mera att man skrev en kommentar, en kögn, och sedan allmän röstning om vem som hade bästa lögnen... Det var bara en tanke, och ett snabbt svar. Their world, your hunt. |
| Postades 2010-01-27 16:43 | #94 |
TheUnknown
So Semb DID fake it? :O
INTE ok. + Redigerades av TheUnknown den 27/01 16:43.Världens mest lätt-ollade forum |
| Postades 2010-01-27 17:00 | #95 |
Lightmew
 I'm cool | #91 Truth skulle bara vinna. I was in Barbados hanging a picture on the wall. |
| Postades 2010-01-27 17:17 | #96 |
kyuubiii
 Meh! | Funkar inte heller för mig att svara med namnet...
Hörde en på en väns jobb~
"Försäljaren: -Hej jag ringer från ***** och har ett suprbra erbjudande. Du kan få köpa kalsonger från mig och.. Kunden: *avbryter* -Jag använder inte kalsonger. Försäljaren: ......Eh jaha... Kunden: Aa hejdå." "Scissors are overpowered. Rock is fine." -Paper |
| Postades 2010-01-27 18:17 | #97 |
SmiloN
 Medlem | Truth har redan vunnit för bästa lögnen, helt klart. |
| Postades 2010-01-27 18:25 | #98 |
Mr.Andersson 
 9tailser | #97 Ja, han sa att han skulle göra 9tails till ett bättre ställe. TYSSNAD ERA JÄVLAR!! |
| Postades 2010-01-27 19:27 | #99 |
SmiloN
 Medlem | Haha, nej!
Det är ett bättre ställe nu, handlar bara om vad man själv vill göra det till, dvs.. Varför ger ni som inte gillade att Deidara och Semb bland annat drog från sidan en chans och var lite trevliga istället så blir forumet mer uppskattat. |
| Postades 2010-01-27 19:37 | #100 |
Itachi_akatski
 King of the Skies | Har jag missat något här? Har Deidara stuckit från sidan? Det vore ju fruktansvärt! Their world, your hunt. |
| Postades 2010-01-27 20:10 | #101 |
Jiraiya_Kuchiyos..
 Hellhammer | #99 Hahaha, drog från sidan? Du får det att låta som om någon bryr sig. Visst, Deidara var lite rolig ibland, men annars, careface? I'm a fan of ridiculous! *Raises hand* |
| Postades 2010-01-27 20:18 | #102 |
zingo_fanta
 Aoba | Deidara var ju bara den som var mest aktiv i diskussioner och oftast den som började dem... Alltså, det är många som bryr sig. Han var en av 9tails mest viktiga personer.
Semb är dock sembst. Det är sant. Jag läste det på 9tails. |
| Postades 2010-01-27 20:25 | #103 |
Jiraiya_Kuchiyos..
 Hellhammer | #102 Kanske bara är jag, men vem fan bryr sig om någon annan användare sticker från ett forum? Seriöst, tycker du att det har blivit så tråkigt för att en person har stuckit så är du bra tragiskt.
Jag kan hålla med om att det fanns lite rolig läsning när Deidara var här, men där går gränsen.
Det mesta Deidara gjorde var att spy ur sig skitsnack. I'm a fan of ridiculous! *Raises hand* |
| Postades 2010-01-27 20:36 | #104 |
kyuubiii
 Meh! | Sssch akta du får en mercyban. Deidara är ju modsens stora favorit. + Redigerades av kyuubiii den 27/01 20:36."Scissors are overpowered. Rock is fine." -Paper |
| Postades 2010-01-27 20:36 | #105 |
Cerec
 Jacked up and good to go | Låt mig uttrycka det såhär: Deidara var till orsaken till varför genomsnittsintelligensen inte var ännu värre än vad den var förut. Ja, han var vulgär, men tillförde ändå något intressant.
Hade detta varit en annan sida hade fenomenet som råder nu kallats för cancer. + Redigerades av Cerec den 27/01 20:37.After three days, view a gentleman with new eyes. I'm off to work now! THE GAME. |
| Postades 2010-01-27 20:38 | #106 |
Jiraiya_Kuchiyos..
 Hellhammer | #104 Careface ?
#105 Är det därför du skriver lite nu när Deidara är borta? I'm a fan of ridiculous! *Raises hand* |
| Postades 2010-01-27 20:41 | #107 |
Cerec
 Jacked up and good to go | #106 Det har främst sin grund i att min ordinarie dator är inne på lagning. Nu måste jag hålla till godo med en dator som krashar om Firefox och Word är igång samtidigt, så att säga.
Men det finns kanske lite merit i ditt förslag också. After three days, view a gentleman with new eyes. I'm off to work now! THE GAME. |
| Postades 2010-01-27 20:48 | #108 |
SmiloN
 Medlem | "#102 Kanske bara är jag, men vem fan bryr sig om någon annan användare sticker från ett forum? Seriöst, tycker du att det har blivit så tråkigt för att en person har stuckit så är du bra tragiskt." Det var det jag menade och uppmanade de som sörjer Semb och Deidaras försvinnande från sidan att inte bara klaga utan försöka göra sidan bättre! |
| Postades 2010-01-27 20:50 | #109 |
Jiraiya_Kuchiyos..
 Hellhammer | #108 Ajo, men det skrev jag till #102, inte till dig :O I'm a fan of ridiculous! *Raises hand* |
| Postades 2010-01-27 21:02 | #110 |
zingo_fanta
 Aoba | Buhuhuh.
Det sa jag inte. Jag bryr mig inte speciellt mycket om att de inte är här... Det var bara att du sa att ingen bryr sig och att de inte bidrog med någonting, vilket var falskt. De var aktiva i diskussioner, det var bra. Nu är de borta, synd men som du säger... careface? Det är sant. Jag läste det på 9tails. |
| Postades 2010-01-27 21:05 | #111 |
Jiraiya_Kuchiyos..
 Hellhammer | #110 Jag sa inte att dom inte bidrog med någonting, jag sa att jag inte brydde mig och att jag trodde inte att någon annan brydde sig särskilt mycket heller. Men enough about that..urvattnat ämne. I'm a fan of ridiculous! *Raises hand* |
| Postades 2010-01-27 21:09 | #112 |
zingo_fanta
 Aoba | Jaha, grabbar. Vad ska vi prata om nu då?
Ja, där kom det inget svar...
Då kör vi en kort svenska lektion. Jag har märkt att många på sidan blandar ihop sätt och sett.
Exempel: Jag har sätt honom. <- Så säger många. Fel Jag har sett honom. <- Så ska det vara. Rätt
Sätt är när man gör något på ett speciellt sätt.
Exempel: På vilket sätt sparkade han på? Han gjorde en "This is Sparta"-spark.
Så ska det vara, lär er det nu.
+ Redigerades av zingo_fanta den 27/01 21:31.Det är sant. Jag läste det på 9tails. |
| Postades 2010-01-27 22:10 | #113 |
makiya
 devilen | 9tails är ett tidsfördriv & knappast ett seriöst forum. Tidsfördriv ska vara roliga det är precis vad Deidara gjorde 9tails.
@Jiraiya_Kuchiyose. håll tyst & var tacksam för Deidara. Utan honom & alla old schoolers så skulle 9tails hålla lika hög klass som BCManga. Hjärndöda, äckliga wapaneser som skriver 'desu desu' varannan mening. Medelåldern skulle vara 12 & det gynnar ingen (förutom Volbla!). Han har fö varit orsaken till cirka 70% av alla seriösa diskussioner på sidan.
De som uppskattar 9tails bryr sig om alla som försvann den veckan, du har tydligen inte 9T i hjärtat.
@SmiloN. Jag var inte en av dem som klagade när Ahoy flippade ur. Men tycker du seriöst att 9tails är bättre nu? Det skrivs bara skit & inget underhållande händer. 9tails är inte lika rolig längre. Kan vara för att det saknas en OT-tråd, får avvakta lite. :) you fuck one officer jenny you've fucked em' all |
| Postades 2010-01-27 22:24 | #114 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | "9tails är ett tidsfördriv & knappast ett seriöst forum." Här har vi en person som vet hur 9tails ska vara. För att citera vår """""""""""""""""""""""""""""""mod"""""""""""""""""""""""""""""""""""" med liten modifiering: Ät bajs retardtrion! :o I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
Jag har pratat med en tjej på riktigt. - The_Truth berättar, 9tails lamslaget. |
| Postades 2010-01-27 22:34 | #115 |
makiya
 devilen | #114 Que? you fuck one officer jenny you've fucked em' all |
| Postades 2010-01-27 22:49 | #116 |
bsb 
 Too rare to die | fattar inget av vad som händer på sidan azz Vem är idioten? Dumfan som tror i en gud han inte kan se, eller dumfan som är "kränkt" av en gud han inte tror på.
|
| Postades 2010-01-27 23:00 | #117 |
Shadow
 Gamer | Folk påpekar att sidan dör för att folket som gav något värde till sidan stuckit. Detta började med Lando, Mune, Smurfen, Hama, Gob och [spasmer] samt sappe.
Efter det började uddevalla sasuke klonerna försvinna och vi fick nya mods som ingen ansåg borde vara mod för att dom var för nya och bara ville positionen för att 1) Undvika varningar/banns 2) Banna folk dom inte gillar.
Aktiviteter vi har nu på sidan är a) 1a aprill där vi antingen får pokémon tema eller ahoy kommer och byter namn på alla b) meet alternativt random tävlingar/månadens person
Nu försvann de 2 sista aktiva old schoolersna och sidan får knappt uppdateringar mera, varken på font sidan eller så aktivetessidan.
Bra summering nog #116?
Tillagt 2010-01-27 23:01:50
off topic:
LOL EN KILLE I NARUTO HETER BEN10! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd Klagomål hänvisas till bsb Och 9manager-frågor till TheUnknown |
| Postades 2010-01-27 23:08 | #118 |
Jiraiya_Kuchiyos..
 Hellhammer | #113 Är du dum i huvudet?
Varför skulle jag vara tyst för det? Ingen hemlighet att han skrämde bort lite p12, men inte fan bryr jag mig om att han sticker.. Så nej, jag är inte tacksam, kommer inte bli det heller.
Sen att du liksom tydligt många andra här, vill suga på Deidaras kuk, är inte så interessant..jag bryr mig varken om han har stuckit eller om han skulle komma tillbaka.. I'm a fan of ridiculous! *Raises hand* |
| Postades 2010-01-27 23:12 | #119 |
tarkan
 Medlem | Smilon - Jag förstår att du vill uppnå någon slags gulligullsida i sann svensk multikultianda, men blir forumet verkligen ett bättre ställe när inte en enda intressant diskussion pågår i Övriga diskussioner? Det måste ju ändå finnas en anledning till att folk besöker forumet, och inte fan är det för att kunna skriva ned vad de lyssnar på just nu, hur mycket de "hatar <diverse skolämnen>" eller för att fråga efterblivna frågor.
Vad vinner vi på att inte diskutera något av värde?
Jiraiya_Kuchiyose - Tycker du kanske att det är intressant läsning här inne som det är? Antingen vet du inte vad du pratar om eller så är du bara efterbliven. ...and of course, I'm not even greek |
| Postades 2010-01-27 23:19 | #120 |
Shadowhunter
 Skype-fyllo | 9tails brukade vara ett forum fullt med misär. Nu är hela 9tails bara en tragedi.
JA, jag saknar Deidara. Snackade nästan aldrig med honom, men läste mycket av vad han skrev och har lärt mig mycket utav honom.
Han förolämpade många, men tillförde alltid någonting med sina inlägg. Till skillnad från mycket annan skit på forumet ("idag ska jag baka kakor, gulla med katterna och köra en kaktusdildo i röven" a' la "planer för kvällen"-tråden) så var det ALLTID intressant att läsa hans inlägg. Survivers fylleinlägg är fan intressantare än flertalet poster på forumet.
Face it: 9tails har alltid varit roligast när det fanns drama att läsa och tolvor att skratta åt. Vad har forumet nu?
... Trodde väl det. + Redigerades av Shadowhunter den 27/01 23:19.If you are what you eat, does that mean cannibals are the only true humans? |
|
| | | | | | | ... | |
VISAR INLÄGG 91 TILL 120 AV 10000 |
|
|
Den här tråden är låst och du kan således inte besvara den!
|
|
 |