Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : [Träning]Team Arcane vs. Team Yakushi66
9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Träning]Team Arcane vs. Team Yakushi66

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 1 till 15 av 15
Postades 2009-12-10 18:28#1
Yakushi66

I'm a guy...
Arcane:

Sandaime-35 p
Uchiha Itachi 65p.

Yakushi66:

Uchiha Sasuke (Snake Sasuke) 45p
Gaara of the desert 25p
Deidara 30p

Regler:
Itachi: Susano'o bannad
Sasuke: No MS
Gaara: Shukaku bannad
Deidara: självmordsbomben bannad
Sandaime: Dödsguden bannad.

Avstånd: 100 m.
Plats: Där sannins slogs.

GL HF

Skriver imorrn när jag har mer tid. Men om du vill börja Arcane så kan du kolla på någon tidigare match. Sedan använda den som mall. ,P

+ Redigerades av Yakushi66 den 10/12 18:28.
"Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.

"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara.
Postades 2009-12-11 07:31#2
Yakushi66

I'm a guy...
Analys

Sasuke vet allt om Itachi. I utbyte vet Itachi allt om Sasuke. Sandaime är ganska ökänd för mitt lag om man inte antar att Sasuke vet att han är ganska stark. Gaara känner nog inte ditt lag till speciellt bra faktiskt. Detsamma gäller nog Deidara.

Ledare

Sasuke. Han kan offra sina lagkamrater, har bra intelligens och har nog lättasta att kontrollera de andra två.

Uppställning

Typ:
------------------sasuke---------------
-------------Gaara----------Deidara--

Anfall

Kommer. Måste dra ;P
"Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.

"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara.
Postades 2009-12-12 09:56#3
Arcane

Gudfader
Analys:

Itachi vet allt om Sasuke, och att Deidara använder lera för att spränga saker antar jag. gaara är rätt okänd för itachi skulle jag tro, men där är Sandaime lite mer påläst då han var hokage när Gaara gjorde sin examen. Antar att han vet att Gaara har HAFT shuukaku då det inte är en hemlighet.

Det din deidara vet om Itachi är att han använder sharingan nothing more.

Ledare:

Sandaime är ledaren, en gubbe i sina bästa år. Han har visat prov på intelligens, taktik och ledarförmåga som hokage. Dock är itachi inte dum så om Sandaime dör kan han fortsätta att slåss själv med enkelhet.

Vem anfaller först?

Ja mitt team består av 2 karaktärer= lättare att organisera än ditt 3 manna lag. Mitt lag är och förblir snabbare på de flesta punkter, Sandaime har visat på hög sealhastighet och medelmåttig snabbhet för att vara så gammal. Itachi toppar allt som uchihas underbarn.

Jag ser dock ett problem med hur dina karaktärer ska kunna få ett bra sammarbete, Deidara har försökt att döda både Gaara och sasuke. Sasuke har slagits mot Gaara och dödat deidara. Så du har valt ett team som till 50% vill döda varandra lika mycket som mitt team i princip. sasuke kommer inte lyssna på någon av dem då han är självsäker det samma gäller deidara. Jag ser svårigheter med att Gaara skulle vilja lyda någon av de andra heller.

Mitt lag däremot är båda konoha ninjor, Sandaime vill ha det fredligt och Itachi visade sig inte vara så kall som alla trodde. Därför tror jag mitt team också kan göra mer samordnade attacker än ditt som kommer att köra sitt eget race igenom hela striden i princip.

Därför anser jag att det är naturligt ifall jag börjar anfalla då ditt lag är mindre organiserat och mindre sammarbetsvillligt än mitt lag.

Jag skriver mitt anfall om du anser detta bra, annars kommer jag förklara mer utförligt. :)
Say hello to my little friend!
Postades 2009-12-12 16:03#4
Yakushi66

I'm a guy...
Du kommer nog kunna samla ditt team snabbast. Men mitt team kommer typ dra typ solo. Gaara kommer nog försöka hjälpa i alla fall Sasuke. Sasuke kan som sagt tvinga Deidara till att samarbeta. Men du får nog till ett mer organiserat anfall snabbare än mitt team.

Anfall på bara.

Jag kontrar när du fått till ditt ;P

Postades 2009-12-13 17:51#5
Arcane

Gudfader
Anfall:

Det är inte så mycket att göra väsen av egentligen, Itachi har alltid sharingan på det vet vi och den drar ingen chakra från honom heller. I alla fall inte så att man märker det, därav drar jag slutsattsen att Itachi kan ha igång sharingan oändligt utan någon ändring i hans chakrapool alls. :)

Och för att han har igång sharingan kommer han att avläsa ALLT ditt team gör vilket ger han en extrem fördel när han ska dodga attacker. hans speed är också mångt och mycket oöverträffad- med sharingan har vi nog en karaktär med den bästa dodgnings förmågan i serien (eller? :)).

Sandaime däremot är gammal har inte överdrivet bra med chakra, MEN den är inte dålig heller. Han har bra reaktions förmåga och kommer säkerligen kunna dodga deidaras eventuella bomber och annan skit. Hans seal hastighet är snabb, Itachis är dock ännu värre.

"Sasuke kan som sagt tvinga Deidara till att samarbeta. "

Nej. Deidara dödade nästan Sasuke i deras strid, Sasuke kommer inte att kunna tvinga deidara till något utan att en strid utbryter. Ditt lag kommer helt enkelt var riktigt oorganiserat på alla håll och kanter

Deidara och Gaara är båda en brist på tai OCH genjutsu. Sasuke är bra på alla saker vad vi har sett så han är väll ditt lags all around ninja-men de andra kommer satsa på range. SÅ tror det blir så här under en strid:

--Gaara--------Deidara---

---------Sasuke-----------

--------mitt lag------------

Jag kommer låta sandaime och itachi springa i princip med varandra. Denna antagliga uppställningen kommer göra att desert avalanche från gaara har lika stor möjlighet att skada sasuke som mina ninjor. (om inte mer. :'D) Deidara kommer också att bombardera din sasuke lika mycket som min sandaime och Itachi-resultatet blir alltså att deidaras garuda och C3 dödar din sasuke-garuda kommer antagligen döda gaara också.

Dock kommer inte Deidara använda Garuda i början av matchen, han SKA använda den när han inte ser någon annan utväg ( charsen ska agera som i serien right?) dock kan Itachi använda sina MS tekniker utan att känna sig hotad enbart för att få jobbet gjort så att säga. :) (han visade det i duellen mot kakashi)

Slutsatts: Ditt lag kommer att satsa på range förutom sasuke som kommer att slåss med mina ninjor på ett slagfält som förpestas av gaara och deidaras biverkningar i deras stridssätt.

Mitt lag kommer att vara någorlunda samspelat, det kommer INTE ditt göra.
Jag anfaller först och alla börjar på marken, min sealhastighet på båda mina ninjor är oöverträffad i princip.

Anfall for real:

Itachi och Sandaime börjar springa mot ditt lag. Itachi med sharingan i full gång-båda är stridsklara att köra. Det är hundra meter så det kommer att gå rätt snabbt att komma fram för dem.

Ditt lag börjar att göra vad de ska göra även om mitt lag säkerligen är framme innan Deidara är uppe i luften på sin fågel. gaara är antagligen iväg dock och Sasuke är fullt redo att slåss.

bara en liten notice: Din Gaara har INGEN automatisk sköld längre. :D

Mitt lag är alltså påväg mot ditt och Sandaime är jävligt beredd på att göra en teknik det samma gäller itachi. BÅDA är beredda på ett anfall också. :)
Postades 2009-12-14 07:53#6
Yakushi66

I'm a guy...
Anfall

Sasuke börjar med att summona Manda. Denna hoppar under marken och väntar på att hitta ett bra läge till attack. Gaara gör sedan sin sandvägg. Deidara summonar sin dtora drake och flyger upp.

OBS: Det kommer nog vara något typ:

Deidei: Ill kill you after this Sasuke. I will take Itachi down first.

Sasuke: Hmpf! You try it!

Gaara: Quit it guys! The enemy is over there. Sasuke be a good guy...

"bara en liten notice: Din Gaara har INGEN automatisk sköld längre. :D"

Inte?:'( Nä jag vet ;P

Hursomhelst.

-----------Mitt lag------------
<<<<FET SANDVÄGG>>>>
-----------Ditt lag-------------

Sasuke kan lugnt spring omkring där Deidara bombar. Han kan avaktivera bomberna vettu ;P

Gaara bryter ner sand och lyfter upp Sasuke och sig själv på en "platform" av sand. Sedan gör han en desert avalanche mot ditt lag. Sasuke är altså helt ohotad av Gaaras attack. Deidara flyger och bombar lite bakom ditt lag så att de får ännu svårare att fly.

Din tur.

+ Redigerades av Yakushi66 den 14/12 07:53.

Postades 2009-12-14 18:26#7
Arcane

Gudfader
"Sasuke börjar med att summona Manda. Denna hoppar under marken och väntar på att hitta ett bra läge till attack. Gaara gör sedan sin sandvägg. Deidara summonar sin dtora drake och flyger upp.

Sasuke kan lugnt spring omkring där Deidara bombar. Han kan avaktivera bomberna vettu ;P

Gaara bryter ner sand och lyfter upp Sasuke och sig själv på en "platform" av sand. Sedan gör han en desert avalanche mot ditt lag. Sasuke är altså helt ohotad av Gaaras attack. Deidara flyger och bombar lite bakom ditt lag så att de får ännu svårare att fly."

Ok allt det här är enligt mig omöjligt, eller inte att manda kryper ned och gömmer sig. Men han åker ned långt och itachi har koll på honom med sharingan.
För det första, vi är inte i en öken. Gaara kan inte göra den feta sandväggen eller avlanche så snabbt som du gör det nu. Han måste bryta ned den mängd sand som behövs först vilket kommer ta ett tag.
Så din sandvägg eller sand lavin existerar inte och antagligen åker inte Sasuke och gaara upp i luften då för att slösa lite av gaaras chakra, amirite?

Deidara måste tugga sin lera och så innan fågeln kan göras klart helt. Mitt lag har varit på väg mot ditt ett bra tag och är antagligen inom räckhåll för att använda tekniker. Itachi sätter kursen mot Gaara och (sasuke?!) Sarutobi gör däremot en ''earth flow river'' så att deidara halkar och därmed fullföljer han inte sin fågel och är sårbar på marken. Han lär halka omkring tillräckligt länge för att Sarutboi ska kunna kopiera en shuriken som blir väldigt många fler.

Där deidara ligger och halkar kan han inte göra mycket åt det och lär bli träffad av rätt många = rätt många skador. Deidara fails med sin fågel, antar inte att han kan göra så mycket när han tappar fotfästet och som sagt spetsas av sarutobis shurikens. Om han inte kommer därifrån är det rätt slut med honom snart, han har svårt att koppla tecken överhuvudtaget och eftersom dina karaktärer trodde de hade ett fullt skydd tänker han inte överdrivet mycket på sitt försvar från första början.

Deidara är som sagt ur spel sålänge, Itachi har inte gjort så mycket utan avvaktar egentligen i närheten av Deidara och Sarutobi för att låta Sasuke göra sitt drag först. han har också en jävla koll på manda, Sarutobi är även väldigt vaksam på att manda är under marken. Så han är beredd att akta sig om itachi säger att han ska akta sig.

Slutsatts:

Gaara och sasuke gör inget.
Sarutobi är beredd att döda Deidara om han inte hittar en utväg.
Din sandväg finns inte, samma sak med desert avalanche.
Itachi håller koll på Manda.
Manda avvaktar.
Deidara är INTE i luften eller kan göra tekniker.

Postades 2009-12-14 19:58#8
Yakushi66

I'm a guy...
"För det första, vi är inte i en öken. Gaara kan inte göra den feta sandväggen eller avlanche så snabbt som du gör det nu. Han måste bryta ned den mängd sand som behövs först vilket kommer ta ett tag.
Så din sandvägg eller sand lavin existerar inte och antagligen åker inte Sasuke och gaara upp i luften då för att slösa lite av gaaras chakra, amirite?"

Jodå. Jag tror att Gaara kan bryta ner allt runtomkring till sand ganska snabbt. Så i alla fall sandväggen poppar upp. Desert avalanche kan jag skippa.

"Deidara måste tugga sin lera och så innan fågeln kan göras klart helt. Mitt lag har varit på väg mot ditt ett bra tag och är antagligen inom räckhåll för att använda tekniker. Itachi sätter kursen mot Gaara och (sasuke?!) Sarutobi gör däremot en ''earth flow river'' så att deidara halkar och därmed fullföljer han inte sin fågel och är sårbar på marken. Han lär halka omkring tillräckligt länge för att Sarutboi ska kunna kopiera en shuriken som blir väldigt många fler"

Ok. När ditt lag sätter av mot mitt lag lär de inse att de inte har tid att stå där och tjafsa. Det tar nog cirka fem sekunder för ditt lag att komma fram till mitt lag. Det tar fan inte så otroligt lång tid att käka lite mojs. Och Gaaras sandvägg kommer ju och köper tid. ingen halkning här inte. men om sandväggen inte skulle komma fram (I want proof) så kommer i alla fall den stora draken fram. Denna kan sjuta iväg en guided bomb mot din Sarutobi. Sarutobi är inte alltför snabb och inte ens Sasuke i CS2 kunde undvika dem. Sarutobi är rätt screwed. Deidara flyger sedan upp i luften. Manda åker upp och anfaller Itachi. Samtidigt avancerar Sasuke med en chidori och Gaara släpper sin sandvägg. Sedan samlar han upp all sand och skapar en hårt packad boll och ett öga.

Slutsats:
Gaara och Sasuke gör visst något.
Sarutobi kommer dö av en minidragon.
Min sandvägg fanns. Inte Desert avalanche.
Manda har anfallit Itachi och Sasuke gör en rush med chidori (Han stretchar.)
Deidara är i luften och flyger runt..

Din tur då ;P

Postades 2009-12-15 17:40#9
Arcane

Gudfader
"Jodå. Jag tror att Gaara kan bryta ner allt runtomkring till sand ganska snabbt. Så i alla fall sandväggen poppar upp. Desert avalanche kan jag skippa.
"

Nej för då skulle han kunna bryta ned det mesta av sten/jord till sand med en gång dvs han kunde ha dödat sasuke instant när de möttes på kage meet. Varför gjorde han inte bara allt till sand och mosade honom totalt?
Han kunde inte.

"Ok. När ditt lag sätter av mot mitt lag lär de inse att de inte har tid att stå där och tjafsa. Det tar nog cirka fem sekunder för ditt lag att komma fram till mitt lag. Det tar fan inte så otroligt lång tid att käka lite mojs. Och Gaaras sandvägg kommer ju och köper tid. ingen halkning här inte. men om sandväggen inte skulle komma fram (I want proof) så kommer i alla fall den stora draken fram. Denna kan sjuta iväg en guided bomb mot din Sarutobi. Sarutobi är inte alltför snabb och inte ens Sasuke i CS2 kunde undvika dem. Sarutobi är rätt screwed. Deidara flyger sedan upp i luften. Manda åker upp och anfaller Itachi. Samtidigt avancerar Sasuke med en chidori och Gaara släpper sin sandvägg. Sedan samlar han upp all sand och skapar en hårt packad boll och ett öga."

Du behöver ge mig bevis på att han KAN bryta ned allt instant, innan jag ger dig motbevis. Det är större chans att han inte kan det, t.o.m. dommarna säger att gaara inte kan göra större attacker i början av striden. Slåss realistiskt annars skulle jag kunna spamma massa attacker med sarutobi och köra hans pree styrka då han inte visat att han INTE kan det.

Kör med det Gaara har visat och det är INTE att kunna bryta ned allt instant. Isf skulle han vara värd mycket mer än det han är nu.

Det går inte jätte snabbt att tugga leran heller. Jag kör från där Sarutobi äger deidara. Det är ofrånkommlig om inte Gaara kan skapa 2000 bred samt 100 meter hög mur av sand instant, vilket han INTE kan. :)

Postades 2009-12-15 20:30#10
Yakushi66

I'm a guy...
"Nej för då skulle han kunna bryta ned det mesta av sten/jord till sand med en gång dvs han kunde ha dödat sasuke instant när de möttes på kage meet. Varför gjorde han inte bara allt till sand och mosade honom totalt?
Han kunde inte."

Fel! Han ville ju inte döda Sasuke. Inte till en början i alla fall. Sedan skulle det ju ha mosat alla andra + att Sasuke kanske kunde ha överlevt. Gaara är smart nog för att inse att det inte är bra.

"Du behöver ge mig bevis på att han KAN bryta ned allt instant, innan jag ger dig motbevis. Det är större chans att han inte kan det, t.o.m. dommarna säger att gaara inte kan göra större attacker i början av striden. Slåss realistiskt annars skulle jag kunna spamma massa attacker med sarutobi och köra hans pree styrka då han inte visat att han INTE kan det."

Hmmpf jaja.

Så Gaara börjar med att bryta ner sand. Tar tid och Deidara tuggar lera. Sandaime är en gammal gubbe och är inte så ättesnabb så Deidara BÖR hinna tugga leran. Så lång tid tar det inte.

"
Det går inte jätte snabbt att tugga leran heller. Jag kör från där Sarutobi äger deidara. Det är ofrånkommlig om inte Gaara kan skapa 2000 bred samt 100 meter hög mur av sand instant, vilket han INTE kan. :)"

Knappast. Det räcker till och börja med med en vägg som är 10 meter så har hela mitt lag en bra vägg. Sedan fem meter hög och de är rätt oemottagliga för attack. Sarutobi kommer aldrig äga Deidara. För Earth flow river kan undvikas genom att.... Hoppa undan! (:O) Så jävla fet är den faktiskt inte. Men eftersom Deidara hinner summona draken och skicka iväg en minidrake så kommer det inte behövas... ;P

Postades 2009-12-16 08:24#11
Arcane

Gudfader
"Fel! Han ville ju inte döda Sasuke. Inte till en början i alla fall. Sedan skulle det ju ha mosat alla andra + att Sasuke kanske kunde ha överlevt. Gaara är smart nog för att inse att det inte är bra"

Har du missat att han kan styra sanden som han vill? ;)

"Hmmpf jaja.

Så Gaara börjar med att bryta ner sand. Tar tid och Deidara tuggar lera. Sandaime är en gammal gubbe och är inte så ättesnabb så Deidara BÖR hinna tugga leran. Så lång tid tar det inte.
"

Tillräckligt snabb för att äga Oro i en Tai fight med en tung jävla stav i handen, underskatta honom inte. Han var en av de snabbaste ninjorna i lövgömman då och han var ändå typ 87? :)
Så jo han lär hinna, då oro är så snabb att han kan kubba ifrån den fyra svansade.

"Knappast. Det räcker till och börja med med en vägg som är 10 meter så har hela mitt lag en bra vägg. Sedan fem meter hög och de är rätt oemottagliga för attack. Sarutobi kommer aldrig äga Deidara. För Earth flow river kan undvikas genom att.... Hoppa undan! (:O) Så jävla fet är den faktiskt inte. Men eftersom Deidara hinner summona draken och skicka iväg en minidrake så kommer det inte behövas... ;P"

Nej, den sanden Gaara kan använda med en gång är den han har i krukan och den räcker knappast. Han hinner bryta ned LITE sand men inte tillräckligt. Han har aldrig visat att han instant kan göra en fet sandvägg (om han har det så är det i öknen vilket inte gills då det är sand över allt) så då kan han inte det nu heller.

Sarutobi har dock visat en god fart i både seals och ben. Samt att om Orochimaru hamnar i earth flow river så lär Deidara göra det med. Oro > Deidara i seal snabbhet, fart och allmän kunskap om ninjutsus.

Inse fakta, Deidara hamnar i leran med en massa shurikens i sig. Då jag hoppas du vet hur högt och brett 5 respektive 10 meter är när du behöver så mycket sand. Med hans nuvarande sand klarar han av på sin höjd att göra 3 meter bred och 2 hög typ och då hinner sarutobi lätt hoppa över den och göra det han ska.

Ja han hinner tugga leran men han hinner inte gränsla fågeln innan han halkar och är körd. -.-
Postades 2009-12-16 14:18#12
Yakushi66

I'm a guy...
"Ja han hinner tugga leran men han hinner inte gränsla fågeln innan han halkar och är körd. -.-"

Han börjar inte precis tugga leran när Sarutobi är precis framme. Utan när hann börjar kubba.

"Tillräckligt snabb för att äga Oro i en Tai fight med en tung jävla stav i handen, underskatta honom inte. Han var en av de snabbaste ninjorna i lövgömman då och han var ändå typ 87? :)
Så jo han lär hinna, då oro är så snabb att han kan kubba ifrån den fyra svansade."

Såg aldrig att han "ägde" Oro. Oro lekte ju förfan :O Och Sarutobi hade ju problem för faen ;P

"Sarutobi har dock visat en god fart i både seals och ben. Samt att om Orochimaru hamnar i earth flow river så lär Deidara göra det med. Oro > Deidara i seal snabbhet, fart och allmän kunskap om ninjutsus."

Men Oro fastnade ju inte :O Han behövde inte bry sig om att undvika för att han var en bunshin. Förresten:

Deidara: Kawarimi No Jutsu

Deidara byter plats med nå random object och Earth flow river är borta. Alltså. Din taktik med Sarutobi är borta occh Deidara har sin drake. Säg nu inte att Deidara inte kan den för att han inte visat den. Det är en grundteknik som alla ska kunna. XP

BTW:

"Ja han hinner tugga leran men han hinner inte gränsla fågeln innan han halkar och är körd. -.-"

Med gränsla mennar du sitta upp på va? För det behövs inte. Bara skica iväg en liten minidrake på Sarutobi.

Ok: Manda far hur som helst upp mot Itachi samtidigt som Sasuke afaller med först chidori needles och sedan en ranged chidori.

Samtidigt bryter Gaara ner sand. När han har tillräckligt kommer han att lyfta upp sig själv och Sasuke samtidigt som han gör Desert avalanche. orde inte ta alltför lång tid.

Postades 2009-12-16 15:55#13
Arcane

Gudfader
"
Han börjar inte precis tugga leran när Sarutobi är precis framme. Utan när hann börjar kubba.
"

Ja jag vet och Sarutobi är snabb.

"Såg aldrig att han "ägde" Oro. Oro lekte ju förfan :O Och Sarutobi hade ju problem för faen ;P
"

Nej han hade inga överdrivna problem med Oro, dock är 3 vs 1 en svår fight speciellt när det skiljer 40 år mellan användarna och att de 3 han slåss mot är i kage nivå. Ändå tog han ut 2 1/2. Sarutobi är i mina ögon bättre än Oro även i slutet och Oro är bra -> mycket bättre kunskaper än deidei. -.-

"Men Oro fastnade ju inte :O Han behövde inte bry sig om att undvika för att han var en bunshin. Förresten:

Deidara: Kawarimi No Jutsu

Deidara byter plats med nå random object och Earth flow river är borta. Alltså. Din taktik med Sarutobi är borta occh Deidara har sin drake. Säg nu inte att Deidara inte kan den för att han inte visat den. Det är en grundteknik som alla ska kunna. XP
"

Nej alla SKA inte kunna den, han har inte visat den således kan han inte använda den. eller jag kan ju säga att Sarutobis kropp är hård som diamant- han har aldrig visat det men det betyder inte att han INTE kan det. Lägg ned det jävla sättet att argumentera på, du kan inte lägga fram bevis som inte existerar NÅGONSTANNS.

annars hade Deidara kunnat ta sig ur sina egna explosiva maskar när Itachi pwnade honom. Men det gjorde han inte så han kan det inte. :)

"Med gränsla mennar du sitta upp på va? För det behövs inte. Bara skica iväg en liten minidrake på Sarutobi."

Skulle du ha tänkt på i början, du lär inte kunna ändra dig nu. För i så fall får vi börja om matchen, jag kan ju säga att Sarutobi har grävt ett stort jävla hål i marken medan vi har tjatat. Jag accepterar inga stora ändringar i striden, DET är en stor ändrning då du har sagt att han vill göra en stor farkost ingen liten skit sak. ÄNDRA dig inte NU eller refresha matchen och tänk på det med en gång.

Liksom det ändra hela taktiken och allt för mig samt utgången för matchen om du helt promt ska ändra dig efter 12 poster - INTE acceptabelt. :P

"Manda far hur som helst upp mot Itachi samtidigt som Sasuke afaller med först chidori needles och sedan en ranged chidori.

Samtidigt bryter Gaara ner sand. När han har tillräckligt kommer han att lyfta upp sig själv och Sasuke samtidigt som han gör Desert avalanche. orde inte ta alltför lång tid."

Bra sandvägen är borta ser jag och han börjar bryta ned sand vilket borde ta ett tag- Ja. Eftersom det är en del sand att bryta ned.

Manda ska korsa en massa jord, Itachi är snabbare än sasuke antar jag. Han är mer van vid sharingan än Sasuke och bör inte ha några problem med att undvika både Sasuke och manda. Kan du länka till en bild med Chidori needels och en ranged chidor? -bör f.ö. ta ett tag att göra båda två. Går ju inte direkt instant.

I alla fall, länka bilderna så svarar jag där. Itachi som är en genjutsu expert kommer att ta över manda till mitt lag. :)=

Sasuke gjorde det på en millisek Itachi ÄR bättre på DET och därmed är Manda min-hur du än gör så är det de som är slutet för din Manda.

Slutsatts:

Sarutobi vs Deidara är under diskussion

Sasuke och Co Vs itachi = Itachi har tagit över Manda, antagligen använt ormjävlen som sköld mot Sasukes attacker och gaara står och bryter ned sand. Att han lyfter upp han och Sasuke NU kan också hända. :)
Postades 2009-12-17 07:59#14
Yakushi66

I'm a guy...
"Skulle du ha tänkt på i början, du lär inte kunna ändra dig nu. För i så fall får vi börja om matchen, jag kan ju säga att Sarutobi har grävt ett stort jävla hål i marken medan vi har tjatat. Jag accepterar inga stora ändringar i striden, DET är en stor ändrning då du har sagt att han vill göra en stor farkost ingen liten skit sak. ÄNDRA dig inte NU eller refresha matchen och tänk på det med en gång.

Liksom det ändra hela taktiken och allt för mig samt utgången för matchen om du helt promt ska ändra dig efter 12 poster - INTE acceptabelt. :P"

Men snälla -.-'

"men om sandväggen inte skulle komma fram (I want proof) så kommer i alla fall den stora draken fram. Denna kan sjuta iväg en guided bomb mot din Sarutobi. Sarutobi är inte alltför snabb och inte ens Sasuke i CS2 kunde undvika dem. Sarutobi är rätt screwed. Deidara flyger sedan upp i luften."

Skrevs av mig för några inlägg sedan.

"Manda ska korsa en massa jord, Itachi är snabbare än sasuke antar jag. Han är mer van vid sharingan än Sasuke och bör inte ha några problem med att undvika både Sasuke och manda. Kan du länka till en bild med Chidori needels och en ranged chidor? -bör f.ö. ta ett tag att göra båda två. Går ju inte direkt instant."

En massa jord?

www.onemanga.com/Naruto/170/16/ Detta är längre än avståndet i snackar om. Manda lär komma dit jävligt snabbt. Sasuke gör ine ranged Chidori och chidori needles samtidigt utan kastar needles och chargar sedan med Ranged.

"I alla fall, länka bilderna så svarar jag där. Itachi som är en genjutsu expert kommer att ta över manda till mitt lag. :)=

Sasuke gjorde det på en millisek Itachi ÄR bättre på DET och därmed är Manda min-hur du än gör så är det de som är slutet för din Manda."

Sedan kommer Chidori needles och piercar Itachi medans han håller Manda i ögonen. Sedan kommer Sasuke.

Sasuke kastar ju Chidori needles först.

Förresten måste Itachi först undvika Mandas attack med svansen.

Jaja. När Sasuke avslutat sin attack lyfter Gaara upp honom och han börjar blåsa Katons upp i luften medans Gaara stalkar Itachi med lite sand.

Måste gå men din tur nu ;P

Postades 2009-12-17 21:07#15
Arcane

Gudfader
"Skrevs av mig för några inlägg sedan."
¨

Vilket inte går då Deidara styr bomberna med hjälp av chakran, utan sandväggen är han nere på marken och jävligt ägd. Nuff said.

"En massa jord?

www.onemanga.com/Naruto/170/16/ Detta är längre än avståndet i snackar om. Manda lär komma dit jävligt snabbt. Sasuke gör ine ranged Chidori och chidori needles samtidigt utan kastar needles och chargar sedan med Ranged.

Sedan kommer Chidori needles och piercar Itachi medans han håller Manda i ögonen. Sedan kommer Sasuke.

Sasuke kastar ju Chidori needles först.

Förresten måste Itachi först undvika Mandas attack med svansen.

Jaja. När Sasuke avslutat sin attack lyfter Gaara upp honom och han börjar blåsa Katons upp i luften medans Gaara stalkar Itachi med lite sand.

Måste gå men din tur nu ;P"

Hmm Och itachi undviker uppenbarligen allt. Han är inte sjuk, han är en av de bästa ninjor vi sätt och han har sharinga ---> han klarar att undvika Mandas tail och Chidori needles. Sedan tar han över Manda fort som fan, och skyddar sig mot Sasukes nästa chidori attack vilket han kommer att hinna.

Varför?

Sasuke är sämre på sharingan än Itachi och han hann ta över manda, summona honom och summona bort honom på mindre tid alltså klarar itachi sig. Och nu är det Manda och Itachi mot gaara med en upplyfft sasuke. Sedan finns också en körd Deidara då din sandvägg fallerade och Sarutobi ägt honom då jag inte hoppas du tror att Deidara hinner göra 2 bomber innan sarutobi är framme och gör sina tekniker då failar du. Sarutobi --> Deidara i seal speed och vanlig speed antagligen då deidara inte är bra på något av dem egentligen. -.-

Så slutsatts:

Deidara är ägd, vilket jag bevisat i 37 poster nu. -.-

Itachi vs Sasuke och Gaara. (itachi har tagit över Manda)

VISAR INLÄGG 1 TILL 15 AV 15
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Naruto - Battledome  »  [Träning]Team Arcane vs. Team Yakushi66

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.