|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 6 av 6
|
| Postades 2009-11-27 16:55 | #1 |
Algernon
 The One, The Only, Algernon. | Letade efter något liknande, närmsta jag hittade var 'Vad lyssnar du på'-tråden. Som bekant är den helt värdelös och trots allt inte speciellt lik denna så, ger det en chans.
Anyway, går till som följer.
Jag postar 2 artister, t.ex. Beatles vs Nightwish
Nästa person låter en av artisterna stå kvar och väljer sedan en ny som får ta upp kampen. Personen skriver lämpligen en kort motivering till varför, är väl inte nödvändigt kanske men kan ju alltid vara trevligt.
Exempel: Nightwish vs Basshunter
Nightwish är finnar, Beatles är britter. Nightwish sjunger om änglar o demoner, Beatles sjunger om ubåtar och Penny Lanes. Självklart är Nightwish bättre.
Okej, den där motiveringe sög men aja..
Forumet saknar ju verkligen en vettig musiktråd, inte för att den här är speciellt vettig men man vågar ju inte skapa nåt så ambitiöst.
Börjar alltså med:
Beatles vs Nightwish Zuperzeriöz. På riktigt! |
| Postades 2009-11-27 17:02 | #2 |
uchiha_freak
 Plague Rat | Vi har redan haft Mega Music Battle.
plus: Basshunter? Nightwish? Dude! Lennon's surely turning over in his grave.. + Redigerades av uchiha_freak den 27/11 17:07.If you believe that your thoughts originate inside your brain, do you also believe that television shows are made inside your television set? |
| Postades 2009-11-27 17:19 | #3 |
Cerec
 Jacked up and good to go | 1 a. Har du tillstånd att skapa en sådan här tråd? 1 b. Isf, av vem?
Har du inte tillstånd behöver du skaffa det. ahoy har sagt att det behövs, då sådana här trådar lätt kan spåra ur annars, och det antingen blir flame, alternativt två-tre personer som postar mot varandra.
2. Oavsett fallet passar tråden bättre i battle-forumet, så flyttar tråden dit. After three days, view a gentleman with new eyes. I'm off to work now! THE GAME. |
| Postades 2009-11-27 19:18 | #4 |
Deidara
 God of the Lost | I'll play with you!
The Beatles.
Motivering;
Beatles skapade den moderna populärmusiken, deras musik är tidlös och uppskattas av alla generationer. Sällan har ett band skapat lika många hits som The Beatles.
Metallica vs Iron Maiden Kinoko Nasu/Type-Moon is to the Anime/Manga community what Stephanie Myers/Twillight is to the Anne Rice fanbase |
| Postades 2009-11-27 19:25 | #5 |
Algernon
 The One, The Only, Algernon. | Härligt. ^^ Jag var nog otydlig med reglerna men så här tänkte jag;
Metallica vs Oasis
Motivering: Metallica har iaf gjort 2 låtar som är trevliga att lyssna på, Iron Maiden har jag ännu inte hittat något i min smak.
Tror ingen annan kommer hitta hit egentligen. :D + Redigerades av Algernon den 27/11 19:25.Zuperzeriöz. På riktigt! |
| Postades 2009-12-16 19:58 | #6 |
smärta
 Elemental Fury | Får jag joina? eller har tråden flyttats? vet inte riktigt hur det ska tolkas då Cerec skrivit att han flyttat den men sen inte låst den och det har fortsatts... svårtolkat, men då den inte är låst fortsätter jag...
fråga till Algernon: får man ta soloartister?
iaf, Gorillaz vs.Oasis
Sett båda live, Metallica var riktigt stela på scenen medan Gallagher brorsan som inte spelar gitarr va riktigt skön på scenen + att förut va Oasis mitt favorit band och jag har aldrig gillat metallica särskilt mycket Jag är för cool för signaturtexter. Dragons!! Tommy Körberg!!!!!!!!1111ettette |
|
| |
VISAR INLÄGG 1 TILL 6 AV 6 |
|
|
|
 |