|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 30 av 139
|
| Postades 2005-11-30 20:59 | #1 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | Nu är det officiellt XD (enligt min mejlbox där jag frågat ut den manga/animeansvarige)
.. *trumvirvel* I Januari ska fantasybutiken börja sälja naruto - cosplaykläder :D Alla ni som är osäkra att köpa från andra länder, vänta en månad och se vad fantasybutiken erbjuder. The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-11-30 21:27 | #2 |
Inuzuka_Hana
 Hana o Sakaseyou | OMFG!! Det är ju helt jävla underbart. Även fast de troligen inte kommer ha någon "mindres" karaktär, te.x Kibas, Nejis eller Shikamarus outfit så.... Ja, helt överlycklig blir jag iaf. Det blir att börja spara redan nu och sedan köpa nån kostym (möjligen Kakashi, för det får de säkerligen in) De e status att ha i skolan (Ja, jag brukar cosplaya i skolan, mitt nästa projekt är att klä ut mig till Tomten, inge så stor, men ändå ^^)
jaja.... AAAHAHAH *glad* Orochimaru och Sasori hade sex. Jag är deras avkomma |
| Postades 2005-11-30 21:34 | #3 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | I min skola blir man utskrattad :P Ska strunta i det och komma stolt med mitt forehead protector och narutos jacka XD Det chockar nog en tjej som också ser på naruto i min årskurs ^^''' The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-11-30 21:50 | #4 |
Inuzuka_Hana
 Hana o Sakaseyou | haha, utskrattad. jag skrattar åt de som klär sig som alla andra. Har bara haft på mig forehedprotectorn i skolan som mest (har ju iaf inget annat ^^ och en kunai räknas inte)
men nu ska de nog bli ändring. Orochimaru och Sasori hade sex. Jag är deras avkomma |
| Postades 2005-11-30 21:57 | #5 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | (kunai O.O måste köpa)
Ja, imorgon ska jag ta mod till mig och ha på mig foreheadprotectorn på pannan hela dagen ^^. Blir jag nervös så tänker jag på kära Inuzuka som allt ska visa de i sin skola också. XD
.. man kan likagärna ha skoluniform, alla klär sig likadant >_< The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-12-01 13:47 | #6 |
Poseidon_II_
 The Rape Train | Jag ska köpa en forehead protector till min bror i julklapp! Ska också köpa en och jag ska bära den varje dag (inte på pannan, runt armen)! Som Shikamaru fast han har typ syt fast sin :p Ni kan nu kalla mig the rape train!!! |
| Postades 2005-12-01 16:23 | #7 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | Nice :P Jag har den inte direkt på pannan, utan halvt upp på hjässan o.O The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-12-01 19:15 | #8 |
antennen
 Stop native girl! | eller så kan man fixa ett par foreheadkalsonger som chouji...ò.ó |
| Postades 2005-12-01 19:33 | #9 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | MWAHAHAHAHAHA XD Och visa sig offentligt? :P The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-12-01 22:23 | #10 |
Smurfen
 Jordbesättning | #5 Snobabr klär sig likdant. Samma sak med esteter. På resten tycker jag det är variation. Kanske |
| Postades 2005-12-02 11:46 | #11 |
Inuzuka_Hana
 Hana o Sakaseyou | ska nog fixa min andra (inte lika snygga) foreheadprotector så jag kan ha den runt armen (á la Shikamaru)
Jag hade även på mig pannbandet när vi skulle ta skolkort. YEAH. I KICK ASS!! SHANNARO!! Orochimaru och Sasori hade sex. Jag är deras avkomma |
| Postades 2005-12-03 17:57 | #12 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | Det ska jag lätt ha nästa år :O hade inte min till detta årets skolfoto >_< Hade på mig pannbandet i skolan, många tittade, till de flesta körde jag en "ino" XD Dra i ögat och räcka tungan, typ ^^'''
.. GO INUZUKA! The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-12-04 14:29 | #13 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | urzäkta mig men fantasybutiken suger...det e ju svindyrt där I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
Jag har pratat med en tjej på riktigt. - The_Truth berättar, 9tails lamslaget. |
| Postades 2005-12-04 14:59 | #14 |
Poseidon_II_
 The Rape Train | Föresten, ska man beställa över internet och sånt med kort eller går man bara ditt och köper??? Ni kan nu kalla mig the rape train!!! |
| Postades 2005-12-04 15:57 | #15 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | Svindyrt? har du sett på ? Om man ska handla på och väljer "postförskott" så skickar de paketet direkt, man betalar med kort/kontanter på posten när man tar ut brevet. The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-12-04 17:16 | #16 |
LordMune
 rapeman | Mangani äger. Där hängde man i tidernas begynnelse. its him
hes gendo |
| Postades 2005-12-04 21:30 | #17 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | Va? o.O Är i alla fall trogen fantasybutikare, de förtjänar det efter hur jag har frågat ut de om allt de säljer XD The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-12-05 10:38 | #18 |
Inuzuka_Hana
 Hana o Sakaseyou | #14 kan inte ha varit ett seriös inlägg Orochimaru och Sasori hade sex. Jag är deras avkomma |
| Postades 2005-12-05 10:50 | #19 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | mangani kostade ju lika mycke som på Uppcon ffs... I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
Jag har pratat med en tjej på riktigt. - The_Truth berättar, 9tails lamslaget. |
| Postades 2005-12-06 16:43 | #20 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | Vad är Uppcon? >_____< The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-12-07 11:08 | #21 |
Poseidon_II_
 The Rape Train | Jo då! Det va seriöst, jag brukar inte handla där...... Viste inte ens vad fantasy butiken va innan jag ville få tag i en forehead protector.....
Tillagt 2005-12-07 11:09:36
*2 forhead protector Ni kan nu kalla mig the rape train!!! |
| Postades 2005-12-07 14:55 | #22 |
Konohavillage
 Luke, I am your father | inte jag heller, men min kompis syster hade handlat plånböcker m.m i butiken i norrtälje, så jag letade upp hemsidan :P The show-offy, hyperactive, number one loudest ninja in the village - Naruto XD |
| Postades 2005-12-08 11:13 | #23 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | #20 anime/manga/spel-konvent...den största i sverige skulle jag tro lr nåt!! hålls varje år uppe u UppSala varav namnet UppCon... I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
| Postades 2005-12-08 19:05 | #24 |
jokk18
 Public Enemy #1.. or something | Manganis foreheadprotectors är lika billiga/dyra som Fantasybutiken plus att man handlar fraktfritt från Mangani. Resten är dock dyrare på Mangani. |
| Postades 2005-12-10 22:33 | #25 |
Poseidon_II_
 The Rape Train | Men e det någon som sett nån som går omkrig med ett forehead protector på stan? Det har inte jag men d skulla va ballt om det blev värsta trenden
Tillagt 2005-12-10 22:33:32
Glömde . Ni kan nu kalla mig the rape train!!! |
| Postades 2005-12-12 12:18 | #26 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | jag har gjort det ganska länge nu ^^ skitroligt alla stirrar sönder mig hehe I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
| Postades 2005-12-15 12:27 | #27 |
Poseidon_II_
 The Rape Train | Ska börja efter julen =) fast har du den runt huvet? Ni kan nu kalla mig the rape train!!! |
| Postades 2005-12-15 13:26 | #28 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | klart! var annars...på antomin lr? I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
| Postades 2005-12-15 13:35 | #29 |
Poseidon_II_
 The Rape Train | #6 #7 ska skaffa långt hår och sen ska jag testa å ha den på huvudet. Om de inte blir bra klipper jag mig och har den runt armen. Ni kan nu kalla mig the rape train!!! |
| Postades 2005-12-15 13:48 | #30 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | #3 cooolt...säger jag bara! men du ingen narutojacka ffs...man ska ha en akatsuki-mantel då! lr en shinobi-jacka I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
|
| | | | | | |
VISAR INLÄGG 1 TILL 30 AV 139 |
|
|
|
 |