Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : Nytt Naruto RPG (pen&paper) på G
9tails.se  »  Forum  »  Rollspel  »  Nytt Naruto RPG (pen&paper) på G

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 1 till 2 av 2
Postades 2009-10-29 13:55#1
NarutoRPG
Medlem
Sedan några veckor tillbaka har jag jobbat på ett regelsystem för ett rollspel (papper & penna) som utspelar sig i Naruto-världen. Det som skiljer detta projekt från Naruto d20 som redan finns ute är att detta är ett unikt system inspirerat av svenska rollspel samt White Wolf's World of Darkness-serie. Jag har nyligen gjort ett forum där jag ska publicera produktionsnyheterna för spelet. Om ni är intresserade av att följa utvecklingen eller vara med och testläsa/testspela de första utkasten så registrera er gärna. Obs: spelet är på engelska.

narutorpg.findtalk.net/

Gjorde forumet idag så söker gärna lite aktivitet bland intresserade för att väcka intresse. Annars få ni gärna använda den här tråden för att diskutera idén. Har ni en spelgrupp som är intresserade av att speltesta så hör gärna av er på forumet. Första alpha-utkastet är snart klart.
Postades 2009-10-29 14:04#2
Yakushi66

I'm a guy...
Hmm. Jag är ganska intresserad av att bli moderator. Jag kommer antagligen kunna logga in 6 dagar i veckan och ibland 7. Har varit med i både KS och Shinobi så jag kan liite om rollspel xP...

Jag gör även gärna ett speltest :D

Mitt ID är Itachifreed...
"Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.

"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara.
   VISAR INLÄGG 1 TILL 2 AV 2
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Rollspel  »  Nytt Naruto RPG (pen&paper) på G

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.