Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : Counter-Strike 1.6
9tails.se  »  Forum  »  Spelsnack  »  Counter-Strike 1.6

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 1 till 30 av 40
Postades 2009-02-17 18:41#1
SmiloN

Medlem
Måste säga att jag inte har kunnat hitta det kanske mest populära spelets tråd någonstans ;)

Började lira igen nu, shit vad kul det är!

Här kan ni lägga upp nick/server, servrar ni kör på ;)

Obs! Endast 1.6 =)

Jag lirar på Wc3 Peggy Server iaf, nån mer?

~Pz

+ Redigerades av SmiloN den 06/03 01:05.
Postades 2009-02-17 18:44#2
Francesc

Medlem
Ta det i spelforumet.

+ Redigerades av Francesc den 17/02 19:59.
Ni finns inte. Ni är bara botar.
Postades 2009-02-17 20:54#3
Zoulkeeper

Medlem
Nöjet är att sitta på lan och skrika saker som "TEEAAAMFLASH", "BLOOOOCKMONGO" och "JAAAG SKA CUTTA/SMÖRA DIG MED KNIVEN"
Postades 2009-02-17 21:01#4
hyozanryo

Denis Leary FTW
#3 La Classico :P Mjo det är roligast att lana cs.
You are 18 years old, You dont know a shit about shit and PULL UP YOUR PANTS!!
Postades 2009-02-18 16:58#5
ForgivemeSasuke

Roadragecs bhop/knife/funmaps - YAY BÄSTA SERVERN I CS.

Roflmao vad nickar ni då?

Själv nickar jag SMiLE BiTCH.
Postades 2009-02-19 00:15#6
SmiloN

Medlem
Quite obvious huh? SmiloN, samma gamla vanliga cs nick xD

+ Redigerades av SmiloN den 19/02 00:16.
Postades 2009-02-19 02:59#7
TheUnknown

-
Lirade cs för ett litet tag sedan :P Kanske lirat 3 gånger på utspridda gånger, från det att man gick i 6an-7an, då man lirade mer :P

Iaf, gick in och skulle spela mix (guidad av en vän). På "uppvärmningen" så gick jag iaf direkt fram och skjöt 2 hs, och knivade en.. Har nog aldrig haft så mycket tur :P

De misstog iaf mig för en elit, och när vi sedan körde igång, och de vrålade ut direktiv om vart jag skulle springa, så fattade jag ingenting xD Så de gnällde bara hela tiden om att jag skulle sluta vara oseriös ;)
Världens mest lätt-ollade forum
Postades 2009-02-28 17:27#8
SmiloN

Medlem
haha snyggt Unknown ;) Du kanske har Cs lirandet inom dig ändå? ;)
Postades 2009-03-02 21:46#9
Senpai
Medlem
Jo 1.6 är bra, fast Source bättre. Men alla kompisar kör 1.6 så vad ska man göra?

Iaf så nickar jag Blaze (ibland Betarn Blaze)

Haha kommer ihåg i början så hade jag colt och så dödade jag en med UZI, jag trodde uzin var bättre och bytte vapen ...
"This is madness!"
"Madness? THIS IS RAMEN!"
Postades 2009-03-03 00:26#10
SmiloN

Medlem
#9, Nej Source är mycket sämre, eftersom att rekylen i Source är helt fucked up! Grafiken må vara bättre men hitboxarna i source.. USCH!

Mitt tips till dig är att köra 1.6, det finns en anledning till varför inte världseliten böt till source, eller vad tror du? =)

"Haha kommer ihåg i början så hade jag colt och så dödade jag en med UZI, jag trodde uzin var bättre och bytte vapen ...
"

:S
Postades 2009-03-15 22:49#11
Hjalle

Medlem
jag nickar lite allt möjligt. Har nickat SkoN, HjalleN, Sara, Hjalzor. Men nu nickar jag oftast Hjalle eller om jag lirar på spelarenan Ellajh.
Postades 2009-03-16 22:49#12
SmiloN

Medlem
Heh, gode mycket hjalle inspiration i nicken :p

Okej, bara för att fullfölja..

Mina nick är SmiloN, vift vift, rfu^ eller MowFow^ (vette tusan vart sista kom ifrån)
Postades 2009-03-19 21:53#13
ForgivemeSasuke

lulz. 131 fps surfarn.. xD

Alla mina nick är BADAiM, jOKER, noob, SMiLE BiTCH, SMiLE BiTCH, noobsurf?,
Ban Reason: Fuck you too?
Det är faktist sant det sista, jag fick en ban reason från en admin som var så.. 0o
Postades 2009-03-20 00:17#14
Jiraiya_Kuchiyos..

Hellhammer
Lirar knappt public, mest PCWs och Mixar.

+ Redigerades av Jiraiya_Kuchiyose den 01/03 21:18.
I'm a fan of ridiculous! *Raises hand*
Postades 2009-03-20 11:15#15
zingofjell

acc all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yeah lan ikv n00bar
Björn gustavson är BÄST!

PS:ACCAR ALLT BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
バンってなんだか、バンってバンってなんだもんӍ
Postades 2010-02-28 21:34#16
SmiloN

Medlem
Yeah, bump..!

Nån som är sugen på att lira nån dag med några polare så är det bara slå ett PM!

Och är vänlig mot att lira via Skype, vent funkar inte för mig (Windows 7) ^^,
Postades 2010-02-28 22:30#17
xelzy

-
När jag körde 1.6, så körde jag på Xzite2, servern är nu död, och mitt Konto blev bannat efter att det vart hackat av en kines (luriga jävlar de där kineserna)
Through early morning fog I see, visions of the things to be, the pains that are withheld for me, I realize and I can see.
Postades 2010-02-28 23:05#18
Frag0n

awesome pein
#16 får jag rekommendera ett bra program som är typ som vent. Det kallas mumble du kan tanka det här, Finns ett par härliga saker som man kan fixa in 1. nästan ingen delay alls 2. om någon pratar och du lyssnar på musik eller cs ljud osv... så sänker det ljudet lite så du hör han och musiken eller annat ljud precis perfekt sänkning. det är gratis finnas massor av gratis servers som du kan skapa egna rum i. Windows 7 är inte en bug det är bara för att du kör gamla vent som inte är gjort för dom nya operativsystem du kan tanka gamla ljud drivsar för att få det att funka men mumble har inte den här "bugen"

mumble.sourceforge.net/

+ Redigerades av Frag0n den 28/02 23:32.
...
Postades 2010-02-28 23:18#19
Sibbes

SNAKE!?
Jag var ruskigt bra för 5 år sedan, sen kom wow och mmorpgs ^^

Lirade lan några dagar sedan, blev upprörd över hur dålig man blivit >_< Fick typ spö utav 12 åringar.
"Ah, the sharingan.... no doubt this is Itachi`s brother.... a pathetic loser mistaking the gifts of his heredity for his own power.
-Ownage Character, chapter 357
Postades 2010-03-01 00:26#20
SmiloN

Medlem
"När jag körde 1.6, så körde jag på Xzite2, servern är nu död, och mitt Konto blev bannat efter att det vart hackat av en kines (luriga jävlar de där kineserna)"

Jobbigt värre du :/

Skaffa ett nytt konto och kör ;)

"Mumble"

:p

Har installerat det förr idag, lustigt att du tipsade om det, men låter suveränt! Ska ge programmet ett försök, lirar du nåt?

"Lirade lan några dagar sedan"

Räcker!

Är du på att köra lite nån dag? =)
Postades 2010-03-01 02:21#21
Frag0n

awesome pein
#20 lirar hon endast =P
...
Postades 2010-03-03 17:13#22
Cyb3rb0Y

Shanghai Kid
Jag är på att lira nån dag, möjligtvis. Satt o spela nu den senaste helgen, och likväl jag fick spö av en massa p12or. Men fan va skoj det va ändå. Har inte spelat på två år nu. Kan nog vara dags att börja med CS igen. :)

Rofl, tappat känslan för rekylen märkte jag. :P
[DeVermis:] - "galet bra avsnitt. Såg den dock innan ni "slöisar" han lägga upp den... :P Ne jag skämta bara. Ni är inga slöisar <3"
[Kimimaro-Kun:] - "we have lives you know? neeh, bah skojja. de har vi ju inte :))))))))))))))))))))"
Postades 2010-03-03 20:53#23
xelzy

-
vad kostar 1,6 att köpa på steam?
Through early morning fog I see, visions of the things to be, the pains that are withheld for me, I realize and I can see.
Postades 2010-03-04 07:54#24
Cyb3rb0Y

Shanghai Kid
Ingen aning, men det är väl dyrare där. Gå till nån random spelbutik så hittar du CS 1.6 för 149kr. Enklare och billigare än så blir det inte.
[DeVermis:] - "galet bra avsnitt. Såg den dock innan ni "slöisar" han lägga upp den... :P Ne jag skämta bara. Ni är inga slöisar <3"
[Kimimaro-Kun:] - "we have lives you know? neeh, bah skojja. de har vi ju inte :))))))))))))))))))))"
Postades 2010-03-04 19:11#25
SmiloN

Medlem
97,97;-

Kostar det att köpa via STEAM =)
Postades 2010-03-04 21:50#26
xelzy

-
Det var ju inte så farligt :). Jag får ta och köpa det senare :)
Postades 2010-03-05 11:39#27
SmiloN

Medlem
Aah, gör det! =)

Lirat mycket förut?
Postades 2010-03-11 03:50#28
xelzy

-
Jag har lirat jäkligt mycket förut, säkert 3 timmar per dag. lirade CSS senare, men det var aldrig lika kul, det är något specielt med cs när du hittar en server du trivs på, börjar känna igen lite folk, börjar snacka mer, oberoende av t eller ct.

Tänkte kanske ta och köpa det imorgon, istället för att köpa skiten via steam tänkte jag köpa det på webhallen här i uppsla, då får jag även Half life 1, som jag lirade ut för kanske 10 år sedan, och jag vill köra den igen :)

Ska även spendera 10€ på retro spel på mitt wii :P
Postades 2010-03-11 13:17#29
SmiloN

Medlem
Ah, nice! =)

Låter finfint! =)

Ligger på ungefär 45-50 timmar/två veckor, så det blir ju lite lir för min del, kör dock bara pcw's nu i princip, börjat suga mer och mer på wc3 och public när jag kör pcw, är inte lika roligt :p
Postades 2010-03-31 05:28#30
xelzy

-
Sugen på att lira lite snart smilon? Jag är noob dock :D
   VISAR INLÄGG 1 TILL 30 AV 40
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Spelsnack  »  Counter-Strike 1.6

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.