|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 7 av 7
|
| Postades 2008-12-25 18:41 | #1 |
TorThom
 Utmana mig!! | Jag undrar om special genins och special jounins får ha kvar sin lvl när man kör om? Det får de inte va för iså fall skulle ju det laget ha ett jätte övertag! + Redigerades av TorThom den 25/12 18:41.Utmana mig!! |
| Postades 2008-12-25 18:45 | #2 |
UzumakiGaara
 Museau ton merde con. | Dem startar om på lvl 1. why so serious? maybe a troll, but I don't smell as bad as you! >:(
|
| Postades 2008-12-25 19:03 | #3 |
FlameZero
 True 9tailser | Precis som UG säger, alla ninjor börjar om på nivå 1 när man startar om... Det skulle annars bli jäkligt obalanserat med folk som har tagit sig om till level 30 med alla ninjor och sedan startar om, enbart för att äga sönder allt och alla.
Kort och gott: Ja, ninjan börjar på level 1. Do not compromise your safety. Kvinnor gillar ömhet och värme. Dunka dem i elementet. |
| Postades 2009-03-22 16:36 | #4 |
kloppe svara | har man kvar sin special gubbe om man byter server? everbody dont wat to be alone but arne weise wants to be alone xD |
| Postades 2009-03-22 16:55 | #5 |
Mr.Andersson 
 9tailser | Som jag sa i den andra tråden. Nej, du får inte ha kvar din specialninja. Men jag tycker ändå att du bör byta till . TYSSNAD ERA JÄVLAR!! |
| Postades 2009-05-09 18:24 | #6 |
Yakushi66
 I'm a guy... | lås? tycker att det som ville nås med tråden har nåtts. "Egentligen funkar det ju inte för det 9tails är ju inget MMO" //Poseidon_II_ om 9tails achievements.
"Du bara gnäller hela tiden... Du borde skaffa dig ett liv och börja spela WoW!" //Poseidon_II_ om Deidara. |
| Postades 2009-05-11 03:56 | #7 |
Minaro
 Officiell 9manager Nörd | #6 Låt tråden dö ut istället. Har någon en vettig fråga som passar ämnet som inte, mot all förmodan, är besvarad här redan, så får de gärna ställa den. Skulle någon få för sig att dumma sig låser jag väl tråden och ger personen en varning. |
|
| |
VISAR INLÄGG 1 TILL 7 AV 7 |
|
|
|
 |