|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 30 av 144
|
| Postades 2008-01-23 18:46 | #1 |
Hedstrom 
 Power Ranger! | Här är ett utmärkt tillfälle att posta ditt senaste artistiska arbete!
Var alltid trevlig med era kommentarer och försök att inte bara säga allt som är dåligt! Tänk på att försöka ge så konstruktiv kretik som möjligt! T.ex. först säger du vad som är dåligt specifikt sen säger du vad man kunde ha gjort istället eller förbättra!
Ett exempel hur en "Announcement" video kan se ut: Anime: Naruto Låt: Numb Artist: Linkin park Studio: Pinkstudios Skapare: Neverend
Men innan ni releasar eller ens börjar på era amv's tycker jag att ni ska läsa alla guider som finns i guide tråden! Har ni några frågor så kan ni alltid slänga iväg ett PM till mig Niwa eller ZetZu!
Lycka till! + Redigerades av Hedstrom den 23/01 18:46. |
| Postades 2008-01-23 18:53 | #2 |
-Teamer-
 Graffiti lifestyle | Anime: One piece Låt: I like to move it, Matrix, You'r beautiful, Eye of the Tiger, Temple of Love och Hips don't lie. Artister: Crazy frog, Matrix (O.o), James Blunt, Rocky, BWO och Shakira. Studio: Movie maker Skapare: -Teamer- / ChainGangSoldier323
+ Redigerades av -Teamer- den 23/01 18:53.Vill du kex till whinet? |
| Postades 2008-01-23 20:37 | #3 |
Hedstrom 
 Power Ranger! | #2 helt okey, vet dock inte hur många amv's du har gjort! Ganska passande musik till klippen, men kvaliten var urusel(Gif bilder?)
Du bör läsa guiderna som finns länkade i guide tråden, kan ge dig mycket för lite tid :)
|
| Postades 2008-01-23 20:44 | #4 |
Dai Medlem | Anime: Hajime no ippo Låt: Stronger Artist: Trust company Studio: Windows movie maker Skapare: Dai(Killerbat)
Jag har inte läst guiderna och gjorde den här för att se om jag kunde. |
| Postades 2008-01-23 20:53 | #5 |
Hedstrom 
 Power Ranger! | Den hade dock ingen overall sync, mest random klipp med lite musik, men jag antar att detta var din första?
Helt okey concept med låten stronger, riktigt bra låt mycket impact men endå något man kan flowa på väldigt bra!
Det första jag skulle gjort först är att ta bort subtitles, antingen igenom att lägga borders på kanterna eller använda mig utav zoom effekterna! (Hällst fixxa DVD kvalite så du inte behöver ha subs) Det andra jag skulle gjort är att lägga ner lite mer tid på själva video, lyssna mycket på låten och försöka matcha beats, det är alltid bra att försöka matcha beats även om det kanske får själva amv'n att känna sig stel. Men jag tycker verkligen att du ska läsa guiderna tänka på det jag sa och göra en ny amv, det kan bli riktigt awsome!
*Hopes to see more from you* ;D
|
| Postades 2008-01-23 21:00 | #6 |
Dai Medlem | #5 Du har helt rätt i att det var min första. Jag funderar på om jag ska förbättra den, genom att göra om den från grunden och se till så jag verkligen har klipp som passar till texten. Jag hade egentligen bara till gång till två episoder och filmen, när jag gjorde den. Efter som jag inte hade tänkt att göra den jätte bra, utan mer som ett test. Så använde jag mig bara av dom jag redan hade på hårdisken. |
| Postades 2008-01-23 21:05 | #7 |
ZetZuAMV
 Medlem | mitt 13 timmars projekt ^^
Anime: The girl who leapt through time Låt: Let Go Control Artist: Saosin Studio: -None- skapare: ZetZu
säg gärna vad ni tycker + Redigerades av ZetZuAMV den 23/01 21:05. |
| Postades 2008-01-23 21:08 | #8 |
Niwa
 Medlem | skit dåligt video... wawawawawa ne men jag kommer med op sen när jag har ***** färdigt ;D |
| Postades 2008-01-23 21:13 | #9 |
Hedstrom 
 Power Ranger! | #7 du är för dålig för att kasta sten, op later ska äta mawt |
| Postades 2008-01-24 08:30 | #10 |
ghoztmazta1 Medlem | zetzus amv var den bästa amv jag sett på ett tag! |
| Postades 2008-01-25 19:45 | #11 |
SharinganKakashi
 Hiiwatari | håller me zetzus va bra Smile Through Tears |
| Postades 2008-01-26 00:38 | #12 |
ZetZuAMV
 Medlem | tackar man tackar ^_^ |
| Postades 2008-01-26 01:11 | #13 |
XclusiveFilms
 Medlem | Anime: Naruto Låt: Chamber The Cartridge Artist: Rise Against Studio: Xclusive Films Skapare: Xclusive Films / Filip
Detta är min första AMV som jag är nöjd med :) ( och klar med X) ) ge gärna kommentarer på Youtube :) + Redigerades av XclusiveFilms den 26/01 01:13. |
| Postades 2008-01-26 16:56 | #14 |
Hedstrom 
 Power Ranger! | #13 detta var ju bara ett enda långt klipp..
Man måste komma ihåg att byta sceener, man ska försöka följa musiken, dvs går beatsen så snabbt då går gitarren lika snabbt, då kan man inte ha massa sega klipp som bara är snygga och balla, försök att höra gitarren om det kanske är lite för svårt just nu börja med att byta scener VARJE beat, bara för att testa! Det är jobbigt och svårt.. men amv'n skulle ha varit mycket snabbare! |
| Postades 2008-01-27 05:37 | #15 |
Jiraiya_Kuchiyos..
 Hellhammer | Tagit bort den från Youtube nu, orkade inte ha kvar den.
+ Redigerades av Jiraiya_Kuchiyose den 01/03 22:38.I'm a fan of ridiculous! *Raises hand* |
| Postades 2008-01-29 14:21 | #16 |
XclusiveFilms
 Medlem | ok tackar för tipsen :) tänkte faktiskt på länden av klippen... men eftersom det var min första tänkte jag ''äääääshh, skit samma'' :P |
| Postades 2008-01-29 19:00 | #17 |
salmjak
 ~Genius~ | Anime: FMA Låt: Dogfight(?) Artist: Dunno (vet ej) Studio: WMM Vista. Skapare: Jag/Salmjak
EDIT: Lol eftersom Vista drar så jävla mycket RAM så kraschar WMM varje gång jag försöker producera... + Redigerades av salmjak den 29/01 20:07."I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." -- Thomas Edison "Even in war... murder is murder." -- Casualties of War
|
| Postades 2008-01-29 22:48 | #18 |
ZetZuAMV
 Medlem | länk ? O: |
| Postades 2008-01-29 23:45 | #19 |
Farelle
 Medlem | Ooh ooh, jag tror jag kommer gilla denna tråden! 8D Jag har gjort en hel del AMV's och har dom alla på youtube men jag kan ju posta länken till en av dom här till och börja med!
Anime: Naruto Låt: Evil Angel Artist: Breaking Benjamin Studio: Windows Movie Maker Skapare: Farelle
(Jag gjorde denna för circa ett halvår sedan, jag önskar jag hadde något annat program än bara Movie Maker men men.... X'D Detta är ändå min personliga favorit av alla mina AMVs även om det inte är min mest populära.)
THE CAKE IS A LIE. D8 |
| Postades 2008-01-30 00:36 | #20 |
Jiraiya_Kuchiyos..
 Hellhammer | #19 Eftersom den var din första så var det ändå rätt bra, men kvalitén var ju inte mycket att hurra för. I'm a fan of ridiculous! *Raises hand* |
| Postades 2008-01-30 01:20 | #21 |
Hedstrom 
 Power Ranger! | #19 det man inte vill ha är CN loggan, och dem där WMM effekterna, försök att tanka ner något av dem större programmen och lär dig dem! Försök till en början att editera så cleant som möjligt, utan effekter så du lär dig synca rätt osv!
Nu till min senaste ;D
Anime: The girl who leapt through time Låt: How big the sky is Artist: Jade Ell Studio: none men så som ni skriver(Adobe premiere pro 2.0) Skapare: Neverend(Hedstrom)
Note: Denna var gjord på 1 dag! :)
|
| Postades 2008-01-30 17:20 | #22 |
Verdana
 Medlem | Jag har gjort videon men den här är bäst av dem.
Anime: Naruto Låt: Buried Alive By Love Artist: HIM Studio: - Skapare: Verdana
If someone wants to see my other videos, here's the link to my channel.
|
| Postades 2008-02-02 10:18 | #23 |
salmjak
 ~Genius~ | Antar att jag gör en repost :P
Anime: FMA Låt: Dogfight(?) Artist: Dunno (vet ej) Studio: WMM Vista. Skapare: Jag/Salmjak
OBS! Preview..
Länk:
#21 Bäst btw! Gillar text syncen :) + Redigerades av salmjak den 02/02 15:50."I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." -- Thomas Edison "Even in war... murder is murder." -- Casualties of War
|
| Postades 2008-02-02 17:37 | #24 |
Hedstrom 
 Power Ranger! | #23 den var ju helt okey :OOOOO! Synd att det var subtitles! Vet du vad du kan göra, du kan fråga zetzu eller niwa om dem kan hjälpa dig med den där :D dem har gjort en beta med den låten, dem skulle ha gjort ett collab! |
| Postades 2008-02-03 19:17 | #25 |
ZetZuAMV
 Medlem | niwa... är det bara jag som får deja vu av låten? och victor, vi skulle inte, vi håller på... O: vi ska göra det klart när niwa kommer hit. + Redigerades av ZetZuAMV den 03/02 19:28. |
| Postades 2008-02-03 19:31 | #26 |
Niwa
 Medlem | #23 helt okej :) kör på! Mjo jag håller med angående subtitles fast det bara croppa den sen antar jag ;p Läs gärna guiderna som finns här.
@Fetzu: klart vi ska ;) Victor får ***** hemma =O
Tillagt 2008-02-03 19:51:51
Anime: School Rumble Låt: Mister Cool Artist: Snook Studio: Fomuffo Studios (finns inte längre O:) Skapare: Niwa-kun
Länk:
Vissa har förmodligen sett den från Uppcon06 ;) Min andra video som jag har gjort för 2 år sen. |
| Postades 2008-02-03 22:21 | #27 |
Kerrox
 Skateboard | Här har vi en jag satt dygnet runt för att göra x)
Anime: Naruto Låt: Når toppen till botten Artist: Byz Studio: ... Skapare: Kerrox
Öhh.... Vad ska jag säga? |
| Postades 2008-02-04 14:57 | #28 |
-Teamer-
 Graffiti lifestyle | Har några AMV's som jag ska lägga upp senare. Vill du kex till whinet? |
| Postades 2008-02-09 10:56 | #29 |
Kuri
 Medlem | Anime: Naruto Låt: Blood Brothers Artist: Papa Roach Studio: Windows Movie Maker Skapare: yinyang1337 (min nya: crazypalm93)
Här é Jag! |
| Postades 2008-02-12 12:35 | #30 |
Hedstrom 
 Power Ranger! | #27 svensk rapp är helt omöjligt att lyssna på.. sen med naruto? Just makes it worse! Hmm svårt att säga vad som ska ändras då jag tycker allt.. glöm inte att läsa guiderna dem ger dig jätte mycket!
#28 Känns som om ungefär 30 min har lagts ner på den där amvn, den har subtitles, jag ser ingen direkt sync till något.. Men bättre låt val än #27 mer passande.. Samma går för dig läs guiderna!
-------
Anime: Tekkonkinkreet Låt: To bad Artist: Nickelback Studio: none men så som ni skriver(Adobe premiere pro 2.0) Skapare: Neverend(Hedstrom)
Note: Gjorde den på 1 dag ;O |
|
| | | | | | |
VISAR INLÄGG 1 TILL 30 AV 144 |
|
|
|
 |