|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 30 av 124
|
| Postades 2007-03-30 20:53 | #1 |
Moffen
 Techpriest of Mars | Raderad på grund av att vissa saker inte stämmer och jag inte orkar skriva om det hela
Fråga istället om ni nu verkligen vill veta + Redigerades av Moffen den 26/08 17:53.I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-30 21:01 | #2 |
Eiri-kun
 faghag | vad gillar du för musik? anime? manga? is that an mp3 player in your pocket or are you just happy to see me? |
| Postades 2007-03-30 21:04 | #3 |
Xeroc Medlem | Tjalol |
| Postades 2007-03-30 21:05 | #4 |
Moffen
 Techpriest of Mars | Musik hmm, borde ha vetat att den frågan skulle komma^^ Jag lyssnar på: Hammerfall, Linkin Park och alla Naruto och Bleach intron^^ Jag känner mig ganska udda men men, jag är en periodare så det går om varandra=P
Animé: Naruto, Bleach och Death Note
Manga: Alla ovanstående och One Piece (gillar inte animén)
That's it! I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-30 21:09 | #5 |
nartu_gräddvisp
 Medlem | Heeeej...
Im not ghey...
Wilkome teh 9tials I don't suffer from insanity. I EnJOy EvERy mOMeNt oF iT.
Jag har pratat med en tjej på riktigt. - The_Truth berättar, 9tails lamslaget. |
| Postades 2007-03-30 21:11 | #6 |
Moffen
 Techpriest of Mars | # 3 Hej på dig också
# 5 Hej hej, tack så mycket^^ Jag är inte homofob I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-30 21:18 | #7 |
Ultimate_Naruto
 Ultimate_Naruto | Tjena, välkommen till 9tails. |
| Postades 2007-03-30 22:09 | #8 |
Eiri-kun
 faghag | okej, välkommenCo: is that an mp3 player in your pocket or are you just happy to see me? |
| Postades 2007-03-30 23:03 | #9 |
Moffen
 Techpriest of Mars | Tackar tackar, inga andra frågor? Någon??? I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-30 23:14 | #10 |
Pundarquartis
 Halo Kitty | Tjenare och välkommen.
Akta dig för GotN och Knaster. |
| Postades 2007-03-30 23:16 | #11 |
Moffen
 Techpriest of Mars | # 10 Den har jag hört förut^^ Inga frågor? I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-30 23:19 | #12 |
Pundarquartis
 Halo Kitty | #11 Nah.. är knappast så intresserad av dig att jag vill korsförhöra dig. Kan dock fråga om du äger ett Xbox och ett exemplar av Halo. |
| Postades 2007-03-30 23:20 | #13 |
Moffen
 Techpriest of Mars | Det gör jag inte... Föredrar Sony framför Microsoft I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-30 23:21 | #14 |
Pundarquartis
 Halo Kitty | #13 That is why we will never be friends. |
| Postades 2007-03-30 23:22 | #15 |
Moffen
 Techpriest of Mars | # 14 Good to know I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-30 23:37 | #16 |
sladin
 Death is around us | haha palla microsoft ;P fördrar ju oxå Sony före microsoft :P så vi kan bli vänner haha A sword is made for killing not saving The world aint made for living just death There is few whom live and a lot whom dies |
| Postades 2007-03-30 23:43 | #17 |
Knaster
 Kn4zt3R | Föredrar ALLT framför failersoft.
Hej btw. Willkommen. Knaster - Om stålmannen hade landat i sovjet. Knaster - När Pinocchio säger "Nu kommer min näsa börja växa". |
| Postades 2007-03-31 12:12 | #18 |
Moffen
 Techpriest of Mars | # 17 Det var ju dig jag skulle akta mig för... Ahh who cares Några frågor, om mina intressen tex. + Redigerades av Moffen den 31/03 12:17.I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-31 12:44 | #19 |
Eiri-kun
 faghag | favorit film?? is that an mp3 player in your pocket or are you just happy to see me? |
| Postades 2007-03-31 13:16 | #20 |
Viktklass
 money for an Ex-leper | Microsoft e bara ploj, välkmn btw, Nåt speciellt intro/outro som du tycker extra om från bleach/naruto Leper 1: Alms for a leper! Leper 2: Alms for a leper! Ex-Leper: Alms for an ex-leper! |
| Postades 2007-03-31 13:20 | #21 |
sladin
 Death is around us | favorit låt med linkin park då? läste att du lyssnade på de A sword is made for killing not saving The world aint made for living just death There is few whom live and a lot whom dies |
| Postades 2007-03-31 14:57 | #22 |
Katana
 Medlem | Välkommen! det e typ ingen som gillar mig här....men man kan väl förstå att fjortisar o nördfaktor 10 borde skrämmas tillbaka där de hör hemma? långt inne i mörkret HELT ensamma utan nån kärlek och nåt tecken på liv överhuvudtaget!? Rape me! |
| Postades 2007-03-31 15:11 | #23 |
Moffen
 Techpriest of Mars | #19 Hmm svårt.... Skriver några filmer jag gillar istället, och några jag inte gillar Gillar: Star Wars (fast 5:an är tråkig), Sagan om Ringen-trilogin även om de har missat mycket ur böckerna, Pirates of the Carribean mfl. Gillar inte: Eragon (värdelös film, missat 90% av boken SE DEN INTE!) Jag gillar, förutom dessa enskilda filmer, action, komedi mfl (inte romantiska filmer)
#20 Gillar Houkiboshi (Tredje Bleach outrot) alla Naruto intron är okej utom första. Bleach har bättre intron än Naruto dock
#21 Hmm, gillar Numb, Faint, In The End, nästan hela Meteora och Hybrid Theory helt enkelt. Har ingen favorit låt^^
#22 I dunno...
Btw, glömde skriva att jag gillar och läsa^^ + Redigerades av Moffen den 25/07 17:42.I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-31 16:53 | #24 |
Viktklass
 money for an Ex-leper | #22, tell me u only acting Emo (which i would guess)
#23, den e är bra, favoriten är väl rolling star, med Yui (tror den heter så), my Pace e faktiskt rätt bra också, favo naruto outrot är "parade", Chaba Leper 1: Alms for a leper! Leper 2: Alms for a leper! Ex-Leper: Alms for an ex-leper! |
| Postades 2007-03-31 17:01 | #25 |
Moffen
 Techpriest of Mars | # 24 Jo My pace är helt okej, fast det ända naruto outrot jag gillar är det senaste Btw, din avatar, det är Hao va? I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-31 17:08 | #26 |
Viktklass
 money for an Ex-leper | no, Sai, från Hikaru no Go, men extremt likt Hao, jag och en kompis såg på Shaman King, varje gång Hao´s gamla jag dök upp skratta vi åt hur lika dom är. + Redigerades av Viktklass den 31/03 17:08.Leper 1: Alms for a leper! Leper 2: Alms for a leper! Ex-Leper: Alms for an ex-leper! |
| Postades 2007-03-31 18:11 | #27 |
Moffen
 Techpriest of Mars | O.o Var säker på att det var Hao! Nåja, man lär sig något nytt varje dag.
Shaman King animén är för kort... + Redigerades av Moffen den 31/03 18:11.I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-31 18:28 | #28 |
Eiri-kun
 faghag | #23 jag har sett Eragon och läst typ halva första boken.. visst det finns sämre, men den är så kopia av sagan om Ringen-filmerna.../: vissa sener är kopior enligt mig;P is that an mp3 player in your pocket or are you just happy to see me? |
| Postades 2007-03-31 18:39 | #29 |
Moffen
 Techpriest of Mars | # 38 Snarare kopia av Star Wars isof. Fast jag gillar inte filmen, det verkar som du missuppfattade mig på den punkten
PS: Jag är en riktig besservisser, det stavas scener, sry men jag var tvungen att påpeka det + Redigerades av Moffen den 31/03 18:39.I am a Commissar. I am empowered to deliver justice wherever I see it lacking. I am empowered to punish cowardice. I am granted the gift of total authority to judge, in the name of the Emperor, on the field of combat. |
| Postades 2007-03-31 18:40 | #30 |
Eiri-kun
 faghag | nää... eller kanske hrm.. vad tycker du om Spirited Away? om du har sett den? is that an mp3 player in your pocket or are you just happy to see me? |
|
| | | | | | |
VISAR INLÄGG 1 TILL 30 AV 124 |
|
|
|
 |