|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 14 av 14
|
| Postades 2007-03-15 13:55 | #1 |
Warlord-Acc-allt
 Medlem | <<Heimdahl kände sig illa till mods när han skulle plocka äpplena högs upp i trädet>>
Heimdahl: Aj aj aj de här grenarna högst upp är så smala och jag är så tung
Jag väger 124 kilo jag måste banta
<<Efter en stund så fick Heimdahl tag i äpplet högst upp och precis då föll han rakt ned och studsade upp och ner i en timme innan han stannade liggande på marken>> <<Just då hörde Heimdahl någon som ropade någonting>> Titta Gandalf! jag är en riddare me laaans! |
| Postades 2007-03-18 22:00 | #2 |
pattepage Medlem | Heitu: Din tjockis, Vill du slåss emot mig, Heitu den maskuline?
<<Heitu går fram emot Heimdahl och drar en kniv>> |
| Postades 2007-03-18 22:41 | #3 |
hoffmaestro
 Medlem | <<Heimdahl reser sig ansträngt och stirrar med omatchad ondska mot Heitu den maskuline, som just kallade honom tjockis>>
Heimdahl: Ja! Jag kanske är tjock, men jag försöker i alla fall göra någonting åt det! Jag äter endast handplockade äpplen numera!
<<Heimdahl tar tag i en av trädets breda grenar, bryter den lätt mellan sina kraftiga lår, höjer den över huvudet och börjar lunka i en väldig fart mot Heitu.>> |
| Postades 2007-03-18 22:44 | #4 |
pattepage Medlem | <<Heitu förbereder sig för anfallet och skriker>>
Heitu: TAJUU: KAGEBUNSHIN NO JUTSU!
<<Heitu skapar ett 20 tal bunshin's, hoppar upp i ett träd och förberder sig för en ambush>> |
| Postades 2007-03-18 22:50 | #5 |
hoffmaestro
 Medlem | <<Heimdahl stannar upp i förvirrning. Han samlar sig snabbt och sväljer sin ilska.>>
Heimdahl: Det är bäst att du kommer fram ditt lilla stjärt-strå!
<<Heimdahl dunkar sin valkiga näve i marken och skriker...>>
Heimdahl: DOTON: YOMI NUMA!!!
<<Ett enormt svart hål med gegga framträder i den fridfulla äppelträdgården och sväljer Heitus desperata skuggkloner>> |
| Postades 2007-03-22 10:20 | #6 |
Great_Chaos
 Workin' hard or hardly workin? | Lite mer seriösa inlägg, om jag får be, nästa gång varnas du - Knaster + Redigerades av Knaster den 22/03 10:41.I got lost on the path of life *vissevissel*('U') (O) |
| Postades 2007-05-18 15:12 | #7 |
narutofan
 Medlem | <<Heitu backar ivrigt från Heimdahl.>>
Heitu: Är det allt du har din tjockis.
<<Heitu tar ett djupt andetag...>>
Heitu: Katon: Goukakyuu no Jutsu! |
| Postades 2007-10-06 12:33 | #8 |
kevin94
 The Demon of 9tails | får jag rollspela här?? Am The Master Of Darkness, Am The Master Of Light. I Am Your Doom! |
| Postades 2007-10-12 21:36 | #9 |
-Teamer-
 Graffiti lifestyle | <<Teamer går fram till kevin94 och slår till honom>>
Teamer: Ja det får du. Vill du kex till whinet? |
| Postades 2008-02-29 14:42 | #10 |
Itachi_akatski
 King of the Skies | ehh hej.. kan ja rollspela här?
Tillagt 2008-02-29 14:44:19
det verkar skoj
Their world, your hunt. |
| Postades 2008-02-29 18:48 | #11 |
UzumakiGaara
 Museau ton merde con. | du får använda dig av RP: Konohas skuggor istället why so serious? maybe a troll, but I don't smell as bad as you! >:(
|
| Postades 2008-03-15 15:27 | #12 |
kevin94
 The Demon of 9tails | <<Thiru går runt i konoha>> Thiru:jag har så tråkigt.. Am The Master Of Darkness, Am The Master Of Light. I Am Your Doom! |
| Postades 2008-03-15 15:44 | #13 |
Misashi
 Medlem | @Kevin94
Vill du spela rollspel? Gå in till Konohas Skuggor (forum sektionen nedan) Naruto roll! |
| Postades 2008-03-15 21:45 | #14 |
Shadowhunter
 Skype-fyllo | Okej ifall jag låser den här?
Som det står på den här sektionen redan innan man klickar så ska man använda rollspelet Konohas Skuggor istället. Eftersom folk trillar in här och random RP:are svarar postar jag en länk dit istället, så slipper vi det här :)
(Och läs reglerna. Snälla.) If you are what you eat, does that mean cannibals are the only true humans? |
|
| |
VISAR INLÄGG 1 TILL 14 AV 14 |
|
|
Den här tråden är låst och du kan således inte besvara den!
|
|
 |