|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 9 av 9
|
| Postades 2007-01-30 09:54 | #1 |
Inezuka_Kiba Medlem | Det här ät ett rollspel som utspelar sig tjugo år efter Naruto. Det betyder att alla är vuxna, vissa har kanske gift sig andra har försvunnit mystiskt. Det utspelar sig i hidden leaf. Karaktärrs blad kommer nedan.
Namn: Ålder: Rank: Hemby: Yrke: Familj: Join the dark side, we have free cookies |
| Postades 2007-01-30 09:56 | #2 |
Shadowhunter
 Skype-fyllo | Och förslag till rollspel skriver man i Övriga diskussioner, lilla gumman. Dessutom, lite plagiering på vårt rollspel va? xD If you are what you eat, does that mean cannibals are the only true humans? |
| Postades 2007-01-30 15:08 | #3 |
Trixer
 in your face? | Men eftersom att alla inte får lira i erat rollspel shadow eftersom det ä fullt sedan långt tillbacka så kanske det är en bra ide oavset om det är plagiat eller ej;).
Så om det blir något med detta skulle jag villja vara med. Eftersom jag dagligen läser de andras rpg:D (vilket är jätte bra vågar inte skriva i deras trådar dock). Jag är ganska erfaren av rpg så det skulle vara jätte kul så om det blir något PM:a mig:D. + Redigerades av Trixer den 30/01 15:25.KC är du 12 eller? |
| Postades 2007-01-31 09:53 | #4 |
Shadowhunter
 Skype-fyllo | Hehe, du har väl rätt. Men det skadar inte att fråga oss om man vill vara med ;) Du behöver bara kunna skriva ordentligt och skriva intressant. Men nåväl. Kan också vara med om det är okej. Pm me ;)
EDIT: Eftersom folk pm:ar mig om att vara med i Naruto generation xx: Ultimate_ninja är spelledare, snacka med honom >_< + Redigerades av Shadowhunter den 02/02 09:16.If you are what you eat, does that mean cannibals are the only true humans? |
| Postades 2007-02-02 17:38 | #5 |
Trixer
 in your face? | haha Shadow pallar du inte pressen;) skoja ba :D ne men det skulle va kul om det startas något nytt så att man slipper komma in mitt i allt:D KC är du 12 eller? |
| Postades 2007-02-21 08:42 | #6 |
Inezuka_Kiba Medlem | men men men det kunde intej ag veta va Join the dark side, we have free cookies |
| Postades 2007-03-05 00:10 | #7 |
Razor
 Jag e jag.. w00t | Ey trixer.. du kan ju göra så att du är i samma värld som Shadowhunter o Co. Fast i en annan stad.. eller nåt. |
| Postades 2007-07-29 21:42 | #8 |
Andreas__
 Rock lee | här är min Namn: Von knistel nun maister
Ålder: nun of your buissnis
Rank: nun kocken
Hemby: nunistan
Yrke: nunna
Familj: klostret 10% luck 20% skill 15% concentreyed power of will 5% pleasure 50% pain and a 100% reason to remember the name. Rock lee in his spring time of youth. |
| Postades 2007-07-29 23:25 | #9 |
Mr.Kotetsu
 Don Kotetsu | #8 Men orka. 1 Varning. Nunc est bibendum |
|
| |
VISAR INLÄGG 1 TILL 9 AV 9 |
|
|
Den här tråden är låst och du kan således inte besvara den!
|
|
 |