|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 30 av 95
|
| Postades 2006-03-20 22:27 | #1 |
hamakagari
 True 9tailser | Här kan nu fråga om det är nåt ni undrar över. |
| Postades 2006-03-20 22:33 | #2 |
Taidokid
 Epic world of 9tails. | Vanliga frågor:
F: Hur blir man med i rollspelet? S: PM:a mig eller Hamakagari, men vi släpper inte in er för tillfället, vi kommer ut med meddelande när det är dags.
F: Varför missar jag/förlorar jag/blir träffad hela tiden? S: Vi använder en tärning och med odds kan även en genin klå en Jounin. Med otrolig tur.
F: Varför finns inte Naruto & company med? S: Läs bakgrundshistorian!
F: Får jag starta en tråd här? S: Nej, bara om du har raggat ihop ett eget gäng seriösa rollspelare i Övriga diskutioner och sätter Klammrar ([,]) i era trådnamn. Hoppas de hittar intelligent liv ute i rymden, det börjar ta slut här. |
| Postades 2006-03-20 23:18 | #3 |
Obidobi 
 Puck | Jag skickade ett pm till hama när ni gjorde ett rollspel tråd, om ni nu bestämmer er för att låta mig vara med under veckans gång vill jag bara säga att jag kommer vara bortrest fram till fredag, min fråga är då:
Kommer ni ta in fler under veckans gång (om man pmat tidigt), och om jag inte "svarar" kommer jag bli kickad då? You come at the king, you best not miss. |
| Postades 2006-03-20 23:25 | #4 |
hamakagari
 True 9tailser | Det kommer inte att släppas in några fler under veckan, iaf inte i min grupp. Taido kanske vill ha en till, det kan jag inte svara på nu eftersom att han ligger och sover. |
| Postades 2006-03-20 23:27 | #5 |
Obidobi 
 Puck | Då kan väll du föra vidare det pm jag skickade till dig till honom, eller? You come at the king, you best not miss. |
| Postades 2006-03-21 19:10 | #6 |
Taidokid
 Epic world of 9tails. | Tyvär, jag har fullt team just nu, Om det skulle vara så att det kommer en plats, någon dör (?!) eller går ut ur rollspelet så kommer jag skapa en tråd om det och då är det öppet att skicka in nya formulär. Hoppas de hittar intelligent liv ute i rymden, det börjar ta slut här. |
| Postades 2006-03-22 17:10 | #7 |
Semb 
 | Är det bestämt att det kommer vara på svenska nu? |
| Postades 2006-03-22 17:30 | #8 |
Mr.Kotetsu
 Don Kotetsu | Va? Skulle det vara på engelska annars? Låter onödigt och helt poänglöst... Nunc est bibendum |
| Postades 2006-03-22 17:34 | #9 |
Deidara
 God of the Lost | "Bestämt"? Det har aldrig varit snack om något annat. Kinoko Nasu/Type-Moon is to the Anime/Manga community what Stephanie Myers/Twillight is to the Anne Rice fanbase |
| Postades 2006-03-22 17:40 | #10 |
Semb 
 | Vi snackade lite smått om det i den första tråden. Då sa hama att det NOG skulle vara svenska, så därför frågade jag. |
| Postades 2006-03-22 17:58 | #11 |
Deidara
 God of the Lost | "Bah. blir svenska. tror jag." Ganska tydligt vilket språk det kommer spelas på. Kinoko Nasu/Type-Moon is to the Anime/Manga community what Stephanie Myers/Twillight is to the Anne Rice fanbase |
| Postades 2006-03-22 18:26 | #12 |
Semb 
 | Jojo, men jag fick intrycket av att det inte var helt 100, eftersom han sa "tror jag."
Men skitsamma, ursäkta för att jag frågade då... |
| Postades 2006-03-22 19:51 | #13 |
Mr.Kotetsu
 Don Kotetsu | Finns det någon speciell tanke bakom lagindelningen eller slumpades den fram? Jag vill sätta igång nu :P Nunc est bibendum |
| Postades 2006-03-22 19:53 | #14 |
Semb 
 | Jag med >_<
Come on, Taido. Let's get it started ^^ |
| Postades 2006-03-23 17:50 | #15 |
salmjak
 ~Genius~ | Vart kan jag se lagen :S? "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." -- Thomas Edison "Even in war... murder is murder." -- Casualties of War
|
| Postades 2006-03-23 17:52 | #16 |
hamakagari
 True 9tailser | Du är med i mitt! om det var det du undrade.... startade nyss btw... bara att skriva.
|
| Postades 2006-03-23 17:53 | #17 |
salmjak
 ~Genius~ | oki doki :) "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." -- Thomas Edison "Even in war... murder is murder." -- Casualties of War
|
| Postades 2006-03-23 17:54 | #18 |
Taidokid
 Epic world of 9tails. | Du är med i hamas lag, tillsammans med deidara och shikamaru nara och mr.kotetsu...
Mitt lag består av jag,semb,timewalk och red_naruto
heh, hama hann svara + Redigerades av Taidokid den 23/03 17:54.Hoppas de hittar intelligent liv ute i rymden, det börjar ta slut här. |
| Postades 2006-05-05 15:43 | #19 |
JagHarProblem
 Medlem | ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????VAD DÅ NOL KOL&???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? HUR BLIR MAN MED????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????=(=)=?=X?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? |
| Postades 2006-05-05 15:45 | #20 |
Red_Naruto
 ShowBiz | Om du är lite mer begåvad så läser du innan du skriver en massa.
btw namnet passar dig som hand i hansken. + Redigerades av Red_Naruto den 05/05 15:46.I Have Lived For This |
| Postades 2006-05-05 15:53 | #21 |
timewalk
 Medlem | #19 dö Kalvsyltafingers |
| Postades 2006-05-05 16:06 | #22 |
LordMune
 rapeman | Varning till JagHarProblem lololol its him
hes gendo |
| Postades 2006-05-05 16:33 | #23 |
armara
 | jag förstår inte.. vilket spel är d ? |
| Postades 2006-05-05 17:08 | #24 |
Taidokid
 Epic world of 9tails. | lolololol! Detta är ett narutobaserat rollspel... kolla in tråden första uppdraget eller någon annan tråd så fattar du. Hoppas de hittar intelligent liv ute i rymden, det börjar ta slut här. |
| Postades 2006-05-07 21:52 | #25 |
armara
 | men d e ju bara en saga ja orkar inte läsa den.. vadå narubaserat spel..
|
| Postades 2006-05-28 11:47 | #26 |
Deidara
 God of the Lost | Men se där, en fråge-tråd som Armara förpestar med sin ointelligens, självklart.
Det går ju inte bara att lämna en sån i fred, utan nej. Det ska prompt ställas dumma frågor utan relevans.
Fattar du inte nåt så enkelt som textbaserade rollspel över internet är det ingen idé att någon försöker förklara.
Yeah, you are in fact THAT stupid...
Bump 4 teh win Kinoko Nasu/Type-Moon is to the Anime/Manga community what Stephanie Myers/Twillight is to the Anne Rice fanbase |
| Postades 2006-05-28 12:39 | #27 |
hamakagari
 True 9tailser | Tack så mycket för det deidara, jag hade aldrig orkat ta tag i det själv. Vi vet att du sliter dagligen med problem som detta, bra jobbat. |
| Postades 2006-05-29 17:31 | #28 |
Deidara
 God of the Lost | It was my pleasure Kinoko Nasu/Type-Moon is to the Anime/Manga community what Stephanie Myers/Twillight is to the Anne Rice fanbase |
| Postades 2006-06-22 09:14 | #29 |
Sarah.F Scroller | Vad är nu detta med lag då? Är det enbart för att rensa ut de oseriösa eller vill ni bara ha ned antalet ändå?
+ Redigerades av Sarah.F den 22/06 09:41.How troublesome... |
| Postades 2006-06-24 09:04 | #30 |
hamakagari
 True 9tailser | Både och faktiskt! |
|
| | | | | |
VISAR INLÄGG 1 TILL 30 AV 95 |
|
|
Den här tråden är låst och du kan således inte besvara den!
|
|
 |