|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 5 av 5
|
| Postades 2006-03-20 22:19 | #1 |
hamakagari
 True 9tailser | *Jag och Taidokid sköter allt speledande, alltså ni bestämmer inte själva om ni lyckas med det ni försöker er på.
*Spamma inte
*Skapa inga trådar utan tillåtelse
*Ansök innan du skriver nåt i forumet
*PvP är förbjudet (Om inte annat sägs)
*Respektera varandra
*Inget OT snack i trådarna (Om något måste sägas under pågående spel, skriv det inom parantes o håll det kortfattat),
*Försök hålla en acceptabel nivå på språket, rätta stavfel innan du postar
*Inga One-liners
Utföranden i rollspelet skall skrivas som en historia, alltså i DÅ-form.
Ex. Enzeru kom in i rummet. Han stirrade med förakt på sina lagkamrater. Ska jag behöva sänka mig till er nivå? sa han med avsky i rösten.
En strid skulle kunna se ut såhär:
dei: Använder Dendou haji no jutsu Red: Jag gör en punch Nara: Jag sitter och ser gullig ut
Du: Deidara träffar, gör 09 i skada och lyckas paralysera motståndaren i X antal stridsrundor. Red missar. Nara lyckas muppa o får + 1 i defense.
Försvars runda: Zabuza anfaller alla med Grande water fall tekniken. dei: Jag dodgar. Red: Jag blockerar. Nara. Jag dodgar.
Du: Deidara undviker, Reds blockeringa misslyckas o han får 15 i skada, Nara misslyckas undvika o får 20 i skada.
Nåt i den stilen . Ni deklarerar handlingar. jag bestämmer hur det blir.
+ Redigerades av hamakagari den 20/03 23:17. |
| Postades 2006-03-20 22:23 | #2 |
Red_Naruto
 ShowBiz | Kan du inte göra en tråd för lite allmänt snack och frågor? I Have Lived For This |
| Postades 2006-12-10 19:32 | #3 |
Echelon Medlem | lol |
| Postades 2007-08-30 17:36 | #4 |
1kronaoch5pengar
 Medlem | hajjar inget men du kan ju gärna skicka PM till mig hur man spelar men måste hålla med echelon så länge jag inte fattar.:) Vad som helst kan hända en även om den inte har gjort händer det alltid nåt. |
| Postades 2007-08-30 17:43 | #5 |
Deidara
 God of the Lost | Du såg inte att det senaste inlägget skrevs 2006-12-10 och då var det någon som skrev lol?
Läs reglerna och låt bli att bumpa trådar. Kinoko Nasu/Type-Moon is to the Anime/Manga community what Stephanie Myers/Twillight is to the Anne Rice fanbase |
|
| |
VISAR INLÄGG 1 TILL 5 AV 5 |
|
|
|
 |