Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtråd : Tuneringar?
9tails.se  »  Forum  »  Allmänt snack  »  Tuneringar?

Datum/Författare Inlägg
Inlägg 1 till 12 av 12
Postades 2006-02-13 13:40#1
Shadowthing

Shadowmaster
vad sägs om att skapa olika tuneringar?
S, A, B, C, D ranks för sig själva å typ 4, 8, eller 16 plattser beroende på hur många som kommit in på ranken. å vinnaren får ett pris tex pengar, sp, eller nått liknade.

en annan kul ide vore kanske om man kunde skapa olika lag tex sand, konoha, mist å sound, så fick massa olika lag vara me di dom här å kriga man till last man satding ^^ haha xD
"Ring-a-round-the-rosies,
Pocket full of posies,
Ashes, ashes, we all fall down."
Postades 2006-02-13 14:00#2
haha

[ Immortal ]
Skulle vara roligt bara ahoy orkar lägga till det.
Postades 2006-02-13 14:19#3
clownfisken
BAJS!
Precis.
Can’t you see these skies are breaking?
Postades 2006-02-13 14:29#4
haha

[ Immortal ]
Hmm turneringar.......YEAH YEAH! Ahoy är mycket uptagen man nu ochså så jag tror att han inte kommer göra turneringar.
Postades 2006-02-13 15:07#5
Pundarquartis

Halo Kitty
Mja...det kan funka, men jag tror inte ahöp vill pjåka ihop en, det blir väl en turnering i samma stil som medlemsbattlen som pågår nu. De som vill kan ju anmäla sig och så kan man sätta dagar då matcherna ska spelas, om de inte spelas vinner den spelare som först svarar i tråden på walkover, om matchen spelas ska båda spelarna bekräfta vem som vann i tråden, om det tex är jag mot Lando och jag vinner måste både Lando och jag bekräfta min vinst i tråden...om det fins intresse för dett skulle jag kunna ta på mig ansvaret att försöka anordna det så gott det går.
Postades 2006-02-13 15:21#6
Grolly
Bitter
Jag tror att turneringar skulle bli ett riktigt roligt tillägg till 9manager. Jag hoppas att ahoy lägger in det om/när han orkar.
Postades 2006-02-13 16:29#7
Zoulkeeper

Medlem
Men spelet är ju nytt!
Kan ni inte vänta nåra veckor? :P
Postades 2006-02-13 16:34#8
salmjak

~Genius~
hatar fuskare. Vänta tills alla fuskare är borta sedan kan man ha en turnering (om jag fattat det rätt så ska lagen strida mot varandra)
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." -- Thomas Edison
"Even in war... murder is murder." -- Casualties of War

Postades 2006-02-13 17:25#9
Ister

Ister Till Alla!
Jag håller med Zoulkeeper...spelat har ju typ bara varit ute i 4 dagar eller så...
There are 10 types of people: those who understand binary and those who don't.
Postades 2006-02-13 17:32#10
ahoy9tails - Moderatör

ahownage!
Det går ju alltid att anordna små tuneringerar själv. Kanske skapa en tråd här och bjuda in t ex "Rank-C spelare som använder max 50 SP" till en turnering på 8 spelare eller nåt. Sen lottar ni motståndare o sånt. Nån med lite vana av sånt kan ju dra igång nåt om kanske.
farväl
Postades 2006-02-13 20:07#11
Grolly
Bitter
Jag har en idé angående turneringar. Varje helg så kan man ha turneringar med tex 16-32 lag och turneringarna har olika SP limits, tex 50, 75, 100 och 150+. Turneringarna i sig är gratis att deltaga i och kostar ingen energi. Men man får heller ingen xp för vinster och ens ninjor får ingen träning. Matcherna spelas med singel-eliminering och dom lagen som kommer längst i turneringarna får priser, tex pengar / xp / sp. Jag har spelat andra managerspel med denna typ av turneringar och det verkade funka bra.
Postades 2006-02-14 13:00#12
Sapphire99

Übermensch
Bra idé , äntligen får jag chansen att verkligen äga.
   VISAR INLÄGG 1 TILL 12 AV 12
Du måste vara inloggad för att skriva på forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  »  Forum  »  Allmänt snack  »  Tuneringar?

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.