|
| Datum/Författare |
Inlägg |
|
Inlägg 1 till 7 av 7
|
| Postades 2006-02-13 11:54 | #1 |
Obidobi 
 Puck | Jag vet inte om det här är rätt plats att skriva, men det får duga.
Jag tycker att det borde finnas fler ninjor att välja mellan, jag vet att det redan finns en massa olika att välja mellan men det hade vart roligare om man man kunde valt t.ex. Nara Shikaku o.s.v.
Om ni inte vill göra det kan ni ju alltid lägga upp ninjor som man köper med sms?
Vill ha Nara Shikaku! You come at the king, you best not miss. |
| Postades 2006-02-13 11:59 | #2 |
ahoy 
 ahownage! | Jag ska fundera på det! Jag lägger nog upp "föräldrarna" som jounins isåfall. Jag måste bara bestämma deras styrkor... och göra en bild. farväl |
| Postades 2006-02-13 12:09 | #3 |
Iliyena
 Go forth and die! | annars kan man ju variera vilka ninjor som finns med varje runda... ;P tex. ibland finns inte de där 4 med Cursed Seal lv 2 (Tuyaya, Jiroumbo, Sakon/brorsan :P och spindelkillen) lr så lägge rman till asmånga som är ungeför lika staka så man helt enkelt bara tar den man gillar bäst... ;P "Rage is a cage, so open the door!!!" |
| Postades 2006-02-13 12:19 | #4 |
ahoy 
 ahownage! | Det är nog bättre om alla finns att välja på, annars kommer folk bara uppdatera o så tills de får just sin favorit där :) farväl |
| Postades 2006-02-13 12:40 | #5 |
Obidobi 
 Puck | Bra att det kommer fler ninjor.
Du kan ju också lägga till typ som jounin Sasuke stage 2, naruto kyuubi. Fast de kanske är överdriva..? You come at the king, you best not miss. |
| Postades 2006-02-13 14:04 | #6 |
haha
 [ Immortal ] | Sasukes uppgradering aldrig Narutos YEAH! |
| Postades 2006-02-13 16:27 | #7 |
finalx
 Death God | Som jag nämnde i en annan tråd så borde det finnas summons spelkort: Gambunta o.s.v
Tillagt 2006-02-14 21:27:11
var är Morino Ibiki och Hyuuga Hizashi?? Jaja de lär väl komma snart antar jag hehe "Did you know that Death Gods loves apples?" |
|
| |
VISAR INLÄGG 1 TILL 7 AV 7 |
|
|
|
 |