Diskutera Naruto, manga, anime och annat i vårt forum!

9tails.se - En svensk sida om Naruto!
Välkommen till 9tails-forumen!

Alla kan läsa på forumen men bara medlemmar kan posta nya trådar och inlägg.

9tails.se .:. Forumtrad : Matcher spelas inte
9tails.se  >  Forum  >  Problem med 9manager  >  Matcher spelas inte

Datum/Forfattare Inlagg
Inlagg 1 till 3 av 3
Postades 2013-08-21 16:32#1
aiLoodee
Medlem
Spelet är ju ganska dött, men några kompisar planerade att börja spela lite för nostalgi. Hur som helst körde jag mina första fyra matcher nyss (20 min sedan kanske), mot "mästerdetektiven" www.9tails.se/manager/teams/19257/ , men något verkar ha gått snett i och med att matchen aldrig startade. Energi drogs och matchen syntes i "bokade matcher" fältet, men efteråt syntes inga spår alls (ingenting på någon teampage, ingen xp och inga pengar d.) Kan vara lagg elr nåt, men 20 min är lite mycket

Troligtvis bryr sig ingen om spelet längre, men om problemet skulle bli fixat skulle det vara trevligt iallfall (~:
Postades 2013-08-22 15:04#2
Mr.Andersson9tails - Redaktionen

9tailser
Oj, synd att det inte fungerar. Jag kan bara tala för mig själv men som du säger så bryr jag mig inte så mycket om 9manager. Jag rekommenderar starkt att ni testar ninjamanager i stället, jag tror att de till och med nyligen startade en rerun.

Men jag skickar ett meddelande till Ahoy i vilket fall som helst. Det vore ju surt om någon försöker köpa energi bara för att sedan se att det inte bara är dött utan även att det inte fungerar alls.

Ha en trevlig dag.
TYSSNAD ERA JÄVLAR!!
Postades 2015-09-21 17:39#3
fuutonnaruto

problem med skype
   VISAR INLAGG 1 TILL 3 AV 3
Du maste vara inloggad for att skriva pa forumet!
Ej medlem?
Registrera dig gratis!

9tails.se  >  Forum  >  Problem med 9manager  >  Matcher spelas inte

Om sidan | Kontakta oss | Länka till oss | Länkvänner | Redaktion | Om cookies | Regler | Naruto online rpg

Copyright © 9tails.se 2004-2006. All rights reserved. Design, graphics & code by ahoy.
Naruto © Masashi Kishimoto/Shueisha/Viz. All images (c) their respective owners.